Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#24280Nedostatečné informování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2018, před 7 lety

Mirka Vydrova

Znění stížnosti

Protože se zcela nevyznám v tarifech a možnostech, spolehla jsem se na informace od Vašich prodejců. Bylo mi nabídnuto něco, co jsem přijala. Ten samý den jsem pátrala po dalších možnostech, a zjistila že pro mne je nová smlouva, v těch požadavcích co jsem měla nevýhodná. Vrátila jsem se proto do prodejny, a ten, kdo se mnou smlouvu uzavíral, už tam nebyl. Člověk, který se mnou na Vaší prodejně mluvil byl arogantní, a odkázal mne na prodejce, který se mnou smlouvu uzavřel. Můj dotaz byl - lze to změnit? Ale odmítal mi říct jakékoli další informace.
Naštěstí na lince mě bylo sděleno, že v rámci spokojeného zákazníka mohu jít na jakoukoli prodejnu T mobilu a smlouvu změnit.
Myslím, že ač žiji na Praze 7, na pobočku T mobilu na Strossmayerovo nám už opravdu nepůjdu.
Navíc to, že si v podstatě kupuji modem za internet bez drátů, ačkoli mi v podstatě slouží pevný internet (ale byl to můj dotaz na wifi) za 2 301 kč jsem viděla až na zprávě v mailu.
Manipulace se zákazníkem, který se nevyzná a ptá se, svědčí o neprofesionalitě Vašich prodejců. A jsem zákazníkem T mobilu určitě 15 let. Mirka Vydrová


Požadované řešení

Pokusím se řešit svoji situaci sama prostřednictvím Vaši jiné prodejny. Snad to funguje , jak mi hlas na informacích sdělil.
Jen jsem chtěla na toto jednání upozornit. Pokud se mi nepodaří změnit smlouvu, jistě budu řešit dál.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 12:32, před 7 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření je možné u smluv sjednávaných distančním způsobem, tedy prostředky komunikace na dálku, jakými jsou telefon nebo internet. Stejně tak lze odstoupit od smluv uzavíraných mimo obchodní prostory při podomním, pouličním či předváděcím prodeji. Pokud operátor ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje možnost odstoupení od smlouvy nad rámec zákonné úpravy (i pro kamenné prodejny), pak se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, a prodávající si může stanovit zvláštní podmínky.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.