Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Podobný scénář jak u předchozích žadatelů o vyřízení. Přihlášení se na tuto seznamku, problémy se zrušením, stržení finanční částky z mého účtu, mnou zablokování karty a zaslání o ukončení mého členství ( zasláno 20.1.2018 i pí. Dvořákové, s kterou jsem písemně komunikovala ). Nyní mně byla doručena JUDr. Zdeňkem Vajdou doručena " Předexekuční výzva " k zaplacení částky 2.296 Kč.
ref.č.2305028351
Zastavení vymáhacího procesu a vymazání veškerých údajů, které se váží k mé osobě.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Na žádost BE2 prosím o doplnění mojí emailové adresy. Děkuji.
Moje emailová adresa viz ref. údaj.
Údaje vložené spotřebitelkou jsme přesunuli do pozice referenčního údaje, který je neveřejný.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 163594729
Dobrý den,
s emailovou adresou, kterou jste nám poskytli, bylo možné vyhledat pouze bezplatný profil. Máte u nás zaregistrován i hrazený profil? Pokud ano, požádejte prosím dTest o možnost doplnění registrační emailové adresy jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘, respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
S emailovou adresou " extensa562@post.cz " jsem si založila pouze jediný účet. Po Vaší informaci, že je můj profil neplatný, se nabízí několik " proč ". Proč mně byla z mého účtu stržena peněžní částka, proč jsem od pí. Dvořákové dostávala několikerá upozornění o mém " dluhu " a proč mně JUDr. Zdeněk Vajda poslal předexekuční výzvu? Nadále trvám na svém požadavku.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
Na zákaznický servis jsem přeposlala kopii výpovědi, kterou jsem zaslala již v loňském roce. Peníze z mého účtu jste si inkasovali bez mého vědomí, jistě máte veškeré údaje u vás k dispozici. Nevidím žádný důvod, proč bych se měla já, po devíti měsících, s něčím takovým zaobírat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den.
Postupujte prosím dle instrukcí uvedených v rámci předešlého komentáře ze dne 26.06.2018 - v opačném případě nemáme možnost souvisící profil dohledat, zprostředkovat Vám relevantní informace a zvolit odpovídající postup,
děkujeme Vám.
Dobrý den.
Nebudu s Vámi komunikovat přes emailovou adresu, ale zde, na těchto stránkách, aby i ostatní věděli jak to u vás chodí. Tak ještě jednou ve stručnosti. Již před devíti měsíci jsem si založila na BE2 profil, zaplatila požadovanou částku za registraci. Po nějaké době mně byla, bez mého vědomí, vaší společností, stržena určitá suma. Okamžitě jsem zažádala o ukončení mého členství na BE2, vymazání veškerých údajů o mé osobě a zajistila jsem si svůj účet, abyste dále nemohli ve strhávání peněz pokračovat. Proběhla komunikace s pí. Dvořákovou, které jsem potom tuto moji žádost přeposlala. I přes toto všechno mně byla doručena JUDr. Zdeňkem Vajdou předexekuční výzva č. 2305028351. U této výzvy je vše perfektně čitelné, ale identifikace u klienta k přečtení není. Zajímavé, viďte? Další zajímavostí je, že najednou nemáte údaje o mém přihlášení na vašich stránkách. Peníze mně byly z účtu strženy, na emailovou adresu jsem dostávala zprávy od pí. Dvořákové, na moji adresu mně byla doručena výzva k zaplacení. Kde tedy pí. Dvořáková našla moji emailovou adresu, jak to, že je najednou na vašich stránkách můj bezplatný profil? A čí vlastně je tento profil? Když jsem se snažila na můj profil, který jsem si na vašich stránkách založila, přihlásit, ohlásilo mně to, že takový profil neexistuje. Kdo s tím manipuloval? Vše je velice podivné a já si myslím, že si v tom musíte udělat pořádek vy sami. Věřím, že Vám pí.Dvořáková ráda poskytne veškeré informace. Nadále trvám na ukončení mého členství, vymazání veškerých údajů o mé osobě a zastavení vymáhacího procesu. Nevím zda by nebyla lepší žádost o vymazání a zrušení profilu, který je spojen s mojí emailovou adresou.
Milada Bílková
Jestliže spotřebitelka již projevila vůli členství ukončit, a to navíc řádnou formou, neměla by společnost dále požadovat žádné platby.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na dotazy spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
bez možnosti samotné identifikace Vašeho hrazeného profilu - dle instrukcí, uvedených v rámci komentáře ze dne 26.06.2018 - Vám nemáme možnost být nápomocni,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den, můj profil, s kterým jsem se na BE2 zaregistrovala byl " optimized68 " a jak jsem již psala, neexistuje. A pro mne to je velká záhada. Žádný jiný profil jsem si u vás, po špatné zkušenosti s vaší seznamkou, nezakládala. Že existuje nějaký neplatný profil, zavedený s mou emailovou adresou, jsem se dozvěděla od vás. Opravdu nevím, co bych k tomuto mohla ještě dodat. Znovu musím opakovat, že vše by měla, s největší pravděpodobností, vysvětlit a vyřešit pí. Dvořáková, která mne již dříve kontaktovala. Vždyť to byla ona, která musela o mém zaregistrovaném profilu vědět. Z jakého jiného důvodu by se mnou komunikovala? Poněvadž, jak jsem zjistila, mnou založený profil již neexistuje, požaduji odstranění profilu, který byl někým zaveden mojí emailovou adresou a i nadále požaduji zastavení vymáhacího procesu zaslaném JUDr. Zdeňkem Vajdou. Děkuji. Bílková
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
viz prosím předešlý komentář ze dne 10.07.2018,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den.
Na BE2 můj jediný zaregistrovaný profil byl " optimized68 ".
Viz můj komentář ze dne 10.7.2018.
Jiné informace vám dodat nemohu, protože žádné další nemám.
Nadále trvám na mém požadavku.
Milada Bílková
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že v rámci svého komentáře ze dne 16.06.2018 poukazujete na ''stržení finanční částky z mého účtu'', zajisté disponujete potvrzením o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den, stále hledáte nějaký důvod k prodlužování kladného vyřízení mého požadavku. Je to jak ping pong. Když jste mně strhly z mého účtu finanční částku, máte i veškeré informace. Vše ostatní u pí Dvořákové, ta musí mít vše co potřebujete k ukončení mého požadavku, na kterém stále trvám. Bílková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Dobrý den.
Jelikož uživatelka odmítá poskytnout informace, na základé kterých bychom měli možnost její profil identifikovat a adekvátně reagovat na její stížnost, jsme nuceni stížnost uzavřít,
děkujeme za pochopení.
Dobrý den, pravděpodobně nemáte ve vaší společnosti dobrou organizaci a nevymlouvejte se na to, že jsem vám nedodala žádné informace. O všem důležitém pro vyřízení mého požadavku jsem vás již informovala v předcházejících příspěvcích. Asi jste se jimi dostatečně nezabývali. A jak jsem již dříve psala, máte tam pí.Dvořákovou, ta ví vše. Na svém požadavku i nadále trvám. Bílková
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky. Jestliže společnost další řešení odmítá, budeme bohužel nuceni stížnost uzavřít, protože je naše služba založena na principu dobrovolnosti.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.