Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Ve středu 13. 6. 2018 jsem v Turnově zakoupila chlazená kuřata - 5 kusů s trvanlivostí do 17. 6. 2018. Po celou dobu uskladněna v lednici. V pátek 15. 6. jsem kuřata rozbalila a silně zapáchala, a to tak, že jsem byla nucena všech 5 balíčků vyhodit. Tak veliký zápach jsem již dlouho necítila. V Tescu nakupuji téměř denně, o to víc mě situace mrzí.
S pozdravem
Iva Preislerová
Kuřata chlazená Tesco, akční cena 44,90 Kč, trvanlivost 17.6.2017
Jelikož nemám doklad o koupi a nechtělo se mi se zapáchajícím zbožím jet do Turnova, píši touto cestou. Finanční kompenzace by mě potěšila.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.