Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24286Zkažená kuřata

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2018, před 7 lety

Iva Preislerová

Znění stížnosti

Ve středu 13. 6. 2018 jsem v Turnově zakoupila chlazená kuřata - 5 kusů s trvanlivostí do 17. 6. 2018. Po celou dobu uskladněna v lednici. V pátek 15. 6. jsem kuřata rozbalila a silně zapáchala, a to tak, že jsem byla nucena všech 5 balíčků vyhodit. Tak veliký zápach jsem již dlouho necítila. V Tescu nakupuji téměř denně, o to víc mě situace mrzí.

S pozdravem
Iva Preislerová


Produkt

Kuřata chlazená Tesco, akční cena 44,90 Kč, trvanlivost 17.6.2017


Požadované řešení

Jelikož nemám doklad o koupi a nechtělo se mi se zapáchajícím zbožím jet do Turnova, píši touto cestou. Finanční kompenzace by mě potěšila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2018 12:13, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 17:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.