Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Žádám o prošetření postupu Procházka Marek – likvidátor specialista při řešení škodné události č. 17.20001.0030962.
Dne 8.3. jsem od likvidátora obdržela následující mail:
Vážená paní Michel,
ve věci nastal zvrat, kdy jsem dnes, prostřednictvím AXA Belgium, obdržel pokyn, že naše společnost má vyřídit Váš nárok na náhradu škody.
Dle zaslané dokumentace Vám tak mohu vyplatit pojistné plnění ve výši 2.638,09 EUR, jako odškodnění za vzniklou škodu.
Požádám Vás tedy o zaslání nutné dokumentace a to:
1) kopie VTP poškozeného vozidla
2) bankovní spojení
Děkuji za součinnost a s pozdravem,
Marek Procházka
Likvidátor pojistných udalosti - specialista
AXA Assistance / AXA Partners CEE
Následující dny jsem posílala likvidátorovi mailové zprávy, které byly VŠECHNY až na jednu bez odpovědi:
16.3. 2018,
20.3.2018,
dále 6 týdnů bez odpovědi,
26. 4. Obdržela jsem odpověď, které jsem nerozuměla
30. 4. 2018, 3.5. 2018, 10.5. 2018, 15.5. 2018, 1.6. 2018, 7.6.2018, 16.6.2018.
Dále jsem obdržela od likvidátora tel. č. 272 10 10 71, volala jsem na toto tel.č. tolikrát, že si to už ani nepamatuji. Nikdy jsem likvidátora na tomto tel. č. nezastihla.
Dále jsem kontaktovala vaší linku 292 292 292 – nebyli mi schopní říci nic.
Psala na pojistne.udalosti@axa.cz dne 25.5. 2018, 1.6.2018, 7.6.2018, 16.6.2018 – bez odpovědi.
Sdělte mi jestli je toto běžný postup vaší pojišťovny s ohledem na vašeho zákazníka.
Škodná událost byla uzavřena dne 8.3. viz mail. Sdělte mi, kdy mi na můj účet zaplatíte částku 2.638,09 EUR.
Diana Michel
Axa č. 17.20001.0030962, pojistná smlouva č. 8501721334
Škodná událost byla uzavřena dne 8.3. viz mail. Sdělte mi, kdy mi na můj účet zaplatíte částku 2.638,09 EUR.
|
Tweet |
Pojistitel je povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla pojistná událost prokazatelně oznámena. Nelze-li ukončit šetření nutná k zjištění pojistné události, rozsahu pojistného plnění nebo k zjištění osoby oprávněné přijmout pojistné plnění do 3 měsíců ode dne oznámení, pojistitel oznamovateli sdělí, proč nelze šetření ukončit. Požádá-li o to oznamovatel, sdělí mu pojistitel důvody v písemné formě. Pojistitel poskytne osobě, která uplatňuje právo na pojistné plnění, na její žádost přiměřenou zálohu na pojistné plnění. To neplatí, je-li rozumný důvod poskytnutí zálohy odepřít.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele nejlépe písemně.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.