Společnost


Raiffeisen stavební spořitelna a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2429Výpověď smlouvy o stavebním spoření

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2014, před 11 lety

Renata Mikulková

Znění stížnosti

Byla mi vypovězena smlouva o stavebním spoření.
Původní smlouva byla založena v r. 2002 na cílovou částku 160.000,-Kč. V r. 2009 jsem si cílovou částku navýšila na 360.000,- Kč, za tuto změnu si spořitelna odečetla z mého účtu 2.000,- Kč. Nyní mi smlouva byla vypovězena ke dni 31.03.2014, aniž bych měla naspořenou cílovou částku. Ve výpovědi smlouvy se odkazují na výraznou proměnu ekonomické situace v posledních letech. Na tuto smlouvu jsem reagovala e-mailem s tím, že nesouhlasím s výpovědí a na smlouvu budu spořit dál. Bylo mi odpovězeno, že nelze na tuto smlouvu spořit dále, že si mohu založit smlouvu novou na cílovou částku 200.000,- zdarma. Ani s touto nabídkou jsem nebyla spokojena, ale bylo řečeno, že se mi k 31.03.2014 peníze zmrazí, už nebudou připisovány žádné úroky.


Požadované řešení

Chtěla bych pokračovat ve spoření na této stávající smlouvě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 11:54, před 11 lety

Výpověď smlouvy o stavebním spoření je obvykle upravena v obchodních podmínkách ke smlouvě. V určitých případech byla výpověď podána bez právního důvodu. Obvykle se jednalo o případy, kdy sama společnost předložila obchodní podmínky, které podání výpovědi výslovně vylučovaly. Ustanovení zněla obvykle: " Vypovědět smlouvu může spořitelna pouze .... " atd. V případě, že si sama spořitelna takto omezila možnosti výpovědi spoření, není oprávněna obchodní podmínky porušit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 09:27, před 11 lety

Společnost se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.