Společnost


1. Česká Reklamní společnost s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24290Druhá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2018, před 7 lety

Dmitriy Khomenko

Znění stížnosti

Dobrý den.

V prosinci 2017 jsem nakoupil přehrávač do auta JVC KD-R881BT, který mi začal zlobit (sekal se po ukončení hovoru přes bluetooth i přes další telefony).

Dal jsem jej na reklamaci na začátku května 2018, kde mi řekli že potřebuji jenom ten přehrávač a ovladač (mikrofon a zbytek drátu prý vůbec nepotřebuji). Na konci měsíce přijde zboží po PRVNÍ reklamaci s oznámením, že závada se neprojevila. Tak zapojím do auta a zjišťují, že zboží ani nemělo tovární nastavení(to by se mělo dělat). Dokonce i telefon se připojil automatický! Závada pořád byla...
Hned to vrátím už po DRUHÉ reklamaci se stejnou závadou(řekli že se to pošle na PANASONIC aby to opravili). Za týden mi přešel dopis že k té reklamaci UŽ potřebuji k tomu zbytek příslušenství (mikrofon a pod.)jinak zboží se mi vrátí z důvodu nedodání příslušenství. Jeto software'ová chyba.
Dotaz:V Panasonic´u nemají mikrofon?
A při každé reklamaci musím rozebírat cely přední panel auta abychom musel vytáhnout mikrofon? Pak to vše zase dávat do kupy?
Ostatní obchody pro reklamací potřebují jenom zařízení (příslušenství vůbec nechtějí)

Pokud by se jednalo o úplné vrácení zboží, tak není žádný problém.

Čekal jsem na zboží měsíc zbytečně. A teď dokonce musím i rozebírat auto aby jste mi to vrátili s tím že Vám se zas neprojevila závada...


S pozdravem

Dmitriy khomenko


Produkt

č. faktury 5030473584 pobočka: Obchodní centrum Galerie Butovice, Radlická 520/117, 150 00 Nové Butovice


Požadované řešení

Ať to opraví v Panasonic'u bez toho abychom musel kvůli tomu rozebírat celý přední panel svého auta, nebo ať mi vrátíte peníze za zboží a donesu zbytek příslušenství, nebo podám tuto stížnost na obchodní inspekci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2018 11:49, před 7 lety

Při uplatnění reklamace nemusí spotřebitel dodat příslušenství věci v tom případě, pokud je zjevné, že s ním vytýkaná vada vůbec nesouvisí.

Pokud bude vada prodávajícím uznána a reklamace bude oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění. Toto právo musí uplatnit nejpozději jeden měsíc po uplynutí lhůty, ve které je nutné vytknout vadu (tedy v době dvaceti pěti měsíců od převzetí zboží). Za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací se mimo jiné považuje i demontáž věci nebo také poštovné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.