Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24292Zamitnuta reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2018, před 7 lety

Michal Nechanický

Znění stížnosti

Dobry del loni mi firma zamitla reklamaci akcni vodotesne kamery ricoh wg-m1 , po snorchlovani ve slane vodu u hladiny mi nesel display tak jsem na suchu otevrel zadni kyt a vytekla na me zeleno zluta kapalina, baterku jsem vyndal nechal vse tyden vysusit a zkusil znovu zapnoutvse az na display fungovalo. Kameru jsem reklamoval v zarucni dobe a reklamace byla zamitnuta z duvodu spatne manipulace, ze jsem si do kamery nabral pisek a z toho duvodu netesnila, nikdy mi nespadla, natoz a bych sni delal babovicky, tak jsem pozadal o radu otce, ktery dela 30 let elektrikare, on kameru rozebral a zjistil, ze to neni pisek ale oxidace a sul, pozadal jsem o vysvetleni firmu a ta mi odpovedela, ze mi zaslali dostatecne vysvetleni, cela expertiza znela:spatna manipulace, v dusledku pisku ktery tam byl pred vodou netesnila, pozadal jsem je o kontak na cloveka, ktery delal expertizu, nebo alespon jak probihala, ale pani se mi jen pres telefon vysmala, ze mi zadne informace nemusi podavat. Meli by ste pro mne nejakou radu, da se vubec spetne neco delat, asi bych to neresil, ale dostal jsem ji darem. Dekuji za pripadnou pomoc


Produkt

ricoh wg-m1


Požadované řešení

poslali mi Řešení reklamace: Reklamace neuznána - znečištěno pískem z důvodu toho netěsní, nelze uznat v rámci záruky.jelikoz se ukazalo, ze slo o sul a ne pisek zadal jsem zpravu o prubehu analizi a bylo mi zdeleno, ze mi tyto informace nemusi podavat, solidni reakci bych videl vtom, kdyby mne zpravu zaslali, kdybi reklamaci uznali, chel bych bud kameru opravit, nebo vymenit za novou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2018 11:31, před 7 lety

Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.