Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24295Zkažené kuře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2018, před 7 lety

Radka Hendrichová

Znění stížnosti

Dobrý den,13.6.2018 jsem ve večerních hodinách zakoupila v Berouně 3x kuře+2ks stehen v akci. Po brzkém příjezdu domů jsem si chtěla kuřata rozporcovat a uložit do mrazáku. Po rozbalení jsem zjistila,že dvě balení z těchto tří byly zkažené, lepkavé a silně zapáchaly.Jelikož nemám k dispozici vlastní auto,nepřipadalo v úvahu,abych zboží vrátila.


Produkt

Kuře+2ks stehen


Požadované řešení

Vrácení peněz (jelikož jsem na mateřské dovolené a není to pro mě zrovna malá částka)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2018 11:15, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2018 10:11, před 7 lety

Dobrý den, paní Hendrichová,

je nám líto, že jste s masem nebyla spokojená. V podobných případech zákazníkům doporučujeme opětovnou návštěvu prodejny (i s výrobkem, s jehož kvalitou není spokojen), kde mu kolegové bez problémů vrátí peníze i bez platné účtenky. K tomu, abyste částku obdržela zpět, je ovšem potřeba právě daný reklamovaný výrobek.

Vaši stížnost samozřejmě předáme odpovědným kolegům k prověření.

Děkujeme za pochopení a přejeme pokud možno poklidný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 16:42, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 09:17, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.