Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,13.6.2018 jsem ve večerních hodinách zakoupila v Berouně 3x kuře+2ks stehen v akci. Po brzkém příjezdu domů jsem si chtěla kuřata rozporcovat a uložit do mrazáku. Po rozbalení jsem zjistila,že dvě balení z těchto tří byly zkažené, lepkavé a silně zapáchaly.Jelikož nemám k dispozici vlastní auto,nepřipadalo v úvahu,abych zboží vrátila.
Kuře+2ks stehen
Vrácení peněz (jelikož jsem na mateřské dovolené a není to pro mě zrovna malá částka)
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Dobrý den, paní Hendrichová,
je nám líto, že jste s masem nebyla spokojená. V podobných případech zákazníkům doporučujeme opětovnou návštěvu prodejny (i s výrobkem, s jehož kvalitou není spokojen), kde mu kolegové bez problémů vrátí peníze i bez platné účtenky. K tomu, abyste částku obdržela zpět, je ovšem potřeba právě daný reklamovaný výrobek.
Vaši stížnost samozřejmě předáme odpovědným kolegům k prověření.
Děkujeme za pochopení a přejeme pokud možno poklidný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.