Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 14.6. mi přišla SMS s tímto zněním: "Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu. Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm 02.". Zprávě jsem nevěnovala velkou pozornost, myslela jsem si, že je to prosté oznámení o změně ceny této služby (kterou jsem nikdy nepoužívala). Následně mi stejná zpráva přišla i dnes, 17.6. K internetu se ale připojuji pouze z wifi, mimo wifi na internetu nejsem (připojuji se buď doma na domácí wifi nebo ve škole na školní wifi).
Internet v mobilu
Zjištění, proč mi byl tento poplatek účtován.
Vrácení peněz (29*2 Kč).
Zablokování veškerých placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
k účtování jednorázového připojení může dojít v souvislosti s použitím SIM karty v chytrém telefonu. Některé modely i přes vypnutá mobilní data můžou k internetu přistupovat v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj. V případě, že tomuto připojení chcete zabránit, existuje několik variant.
• Nejjednodušší je nastavení upozornění na placené připojení k internetu. To už jsem na vašem čísle nastavil. Při další snaze telefonu o připojení vám dorazí SMS s upozorněním. Bez potvrzení se telefon nepřipojí.
• Druhou možností je vymazání přístupového bodu apn internet přímo v nastavení telefonu.
• Lze také nastavit pevnou blokaci přímo na SIM kartě. Pokud byste se ale v budoucnu chtěla někdy s telefonem k internetu mimo Wifi připojit, bylo by třeba se s námi opět spojit, abychom volbu povolili.
Vzhledem k tomu, že k přístupu k internetu z telefonu došlo, vrácení poplatků možné není.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyřešení.