Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#24304Odečet peněz za službu, kterou nevyužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2018, před 7 lety

Kateřina Valečková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.6. mi přišla SMS s tímto zněním: "Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu. Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm 02.". Zprávě jsem nevěnovala velkou pozornost, myslela jsem si, že je to prosté oznámení o změně ceny této služby (kterou jsem nikdy nepoužívala). Následně mi stejná zpráva přišla i dnes, 17.6. K internetu se ale připojuji pouze z wifi, mimo wifi na internetu nejsem (připojuji se buď doma na domácí wifi nebo ve škole na školní wifi).


Produkt

Internet v mobilu


Požadované řešení

Zjištění, proč mi byl tento poplatek účtován.
Vrácení peněz (29*2 Kč).
Zablokování veškerých placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2018 09:28, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2018 09:32, před 7 lety

Dobrý den,

k účtování jednorázového připojení může dojít v souvislosti s použitím SIM karty v chytrém telefonu. Některé modely i přes vypnutá mobilní data můžou k internetu přistupovat v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj. V případě, že tomuto připojení chcete zabránit, existuje několik variant.

• Nejjednodušší je nastavení upozornění na placené připojení k internetu. To už jsem na vašem čísle nastavil. Při další snaze telefonu o připojení vám dorazí SMS s upozorněním. Bez potvrzení se telefon nepřipojí.
• Druhou možností je vymazání přístupového bodu apn internet přímo v nastavení telefonu.
• Lze také nastavit pevnou blokaci přímo na SIM kartě. Pokud byste se ale v budoucnu chtěla někdy s telefonem k internetu mimo Wifi připojit, bylo by třeba se s námi opět spojit, abychom volbu povolili.

Vzhledem k tomu, že k přístupu k internetu z telefonu došlo, vrácení poplatků možné není.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.6.2018 20:05, před 7 lety


Kateřina Valečková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyřešení.