Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, 27.ledna 2018 jsem si objednala kuchyň (sconto Zličín),Bibiana a stůl s 5židlemi,vše barva vanilka. Stůl dodán tmavě hnědý. Kuchyň dodána s montáží 27dubna. Od tohoto dne vyřizuji reklamaci za špatnou montáž a nevhodné chování techniků. Pospíchali na jinou montáž a zbytek kuchyně nedodělali, protože to nezvládají. Do dnešního dne nemám ani stůl a ani kuchyň v použitelném stavu. Každý týden slyším stejnou odpověď,čekáme na díly.Když jsem se ozvala, že jsem už zoufalá, bylo mi řečeno, že jsou jiné věci na zoufání.Půl roku čekat na kuchyň v 68letech je ke zoufání.Tiegelová
Zařídit opravu kuchyně v dohledné době se schopnými techniky a vrátit peníze za montáž.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné vyzvat společnost písemně za pomoci poskytovatele poštovních služeb (ponechat si dodejku a kopii dopisu pro případné dokazování).
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.