Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Minulý týden jsem si zaplatila roční členství na zmíněné seznamce, inzerované na 12 měsíců za 399,- Kč. Zaplatila jsem tedy požadovanou částku 399,- Kč/rok a zaregistrovala jsem se. Jaké bylo ale moje zděšení, když jsem dnes otevřela účet a zjistila, že si společnost be2S.a.r.l. z mého účtu strhnula ne již zmíněných a inzerovaných 399,- Kč, ale částku 12x vyšší, tedy 4788,- Kč. Kdybych jen tušila, že roční členství stojí 4788,-, nikdy bych se neregistrovala!!!
Pokyn k této platbě jsem nedala a nesouhlasím s ní. Platba byla provedena bez mého vědomí a souhlasu.
Dnes jsem u banky požádala o zablokování karty, aby se podobná věc nemohla opakovat. Obracím se na Vás se žádostí o pomoc, stejně jako klientka přede mnou. V žádném případě nesouhlasím se stržením částky 4788,-kč z mého účtu a žádám její vrácení. Dále se na Vás obracím s žádostí o zrušení veškeré spolupráce s uvedeným obchodníkem (tj. sdílení profilu, poskytování jakýchkoliv dalších služeb)a vrácení částky 4788,- kč. K dnešnímu dni (18.6.2018) jsem písemně zrušila členství u této společnosti zasláním vypovídacího dopisu na adresu: 13 rue Commerce, L-1351 Luxembourg, kterou firma uvádí na svých stránkách.
Děkuji Vám předem za pomoc.
On-line Seznamka be2S.a.r.l.
Okamžité zrušení spolupráce s uvedeným obchodníkem a vrácení částky 4788,- kč.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: