Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci se podělit (a požádat o radu) ke společnosti http://superpremena.net/
Tato společnost má dodávat jídelníčky a tréninky na míru do 2-3 dnů od přijetí platby. Na internetu jsem našla spoustu negativních zkušeností (ať už nespokojenost s jídelníčkem, stažením obsahu z různých internetových stránek bez uvedení zdroje, založení několik FB profilů odkazujících na superpremena.net atd... viz https://www.emimino.cz/diskuse/superpremena-na-fb-jidelnicek-jako-fakt-275277/) Tato společnost nedodává digitální obsah ve stanoveném termínu, vymýšlí si lži o tom, že obsah poslala, nereaguje na výzvy ohledně vrácení peněz kvůli nespokojenosti s jednáním.
Ani po deseti dnech jsem od nich žádný obsah nedostala - 2x jsem požádala o navrácení peněz z důvodu nedodržení jejich lhůty dodání, kterou inzerují, nereagují na výzvy o navrácení peněz.
Existuje prosím nějaká cesta jak získat peníze zpět?
Jídelníčky | Tréninky na míru
Navrácení peněz za nedodaný obsah v termínu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat objednané a zaplacené zboží (službu). Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč.
Společnost nám zaslala sdělění, že spotřebitelce již bylo vše v pořádku zasláno. Žádáme tedy spotřebitelku o potvrzení, že se tak stalo, aby mohla být stížnost uzavřena.
Dnes 19.6.mi byl digitální obsah doručen na mou emailovou adresu. Bohužel musím konstatovat, že co se týče kvality zpracování cvičebního plánu, že s dodaným obsahem spokojená nejsem. Jsou to pouze stažené 30dení vyzvy z internetu s přidaným logem Super přeměny. Vzhledem ke zkušenostem minulých dní velmi pochybuji, že mi vyhoví s navrácením peněz z důvodu nespokojenosti s dodaným obsahem.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na výhrady spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.