Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24319Platobná upomienka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2018, před 7 lety

Matej Miko

Znění stížnosti

Dňa 18.6.2018 som dostal mail o nedokončenej platbe - áno, be2 aj mne chceli strhnúť 50€ za automaticky predĺžené prémiové členstvo, nemal som však chvála pánu Bohu na účte dostatok finančných prostriedkov. Takže aby bolo jasné, za necelých 10€ som sa 21.4.2018 stal prémiovým členom tejto pochybnej zoznamky. V zápätí na to som však vyhodnotil tento podnikateľský subjekt za podvodný, využívajúci zavádzajúce praktiky a zneužívajúci ľudskú jednoduchosť, hlúposť a naivitu. Aby som sa vyvaroval práve takémuto niečomu, čo sa mi práve dnes na dobré ráno prihodilo, som sa rozhodol rozviazať akékoľvek vzťahy so spoločnosťou. Jediné, na čo som prišiel, bol odoslať fax do zahraničia obsahujúci isté špecifické údaje o mojej osobe a tak som aj spravil. Aj keď, nie je to ilegálne? Nedopátral som sa k inej možnosti ako ukončiť vzťahy s be2 a to nie som žiadny zelenáč, prezeral som všetky možnosti v profile, na celej stránke som sa dopracoval k nie úplne jasnému návodu ako poslať fax a čo musí obsahovať´. Presne tým som sa riadil tak, aby som dodržal aj postupnosť a obsah pre mňa nezmyselných znakov. Nedostal som žiadnu odpoveď a teraz sa mi vyhrážajú exekúciou, respektíve najprv to posunú vysunutej spoločnosti zameranej na vymáhanie dlhov a potom na súd a bla bla, no tak to som teda fakt zvedavý! Najradšej by som celý tento biznis úplne zrušil a zakázal im podnikateľskú činnosť na Slovensku, ale aj v Čechách. Číslo prípadu je SK-2018-05-22-173003102-BE2-DN. Mám zálohované maily, ktoré podotýkam neboli doručené do mojej hlavnej pošty tak, aby som o tom bol oboznámený, ale do nejakej odpadovej zložky bez upozornenia - práve v tej správe sa píše o automatickom predĺžení, ktoré tu väčšina ľudí rieši, lebo to prehliadli, neboli dostatočne oboznámení atď... Jednoducho ide o nekalé praktiky, ktoré neuznávam a cítim sa oklamaný, podvedený a cítim sa zle, asi budem z toho mať psychickú ujmu, tak aby to nešlo na súd ešte predtým, než sa vaši exekútori postavia z postele. Viem, opravili ste si všetky postupy na stránke tak, aby vás právne nikto napadnúť nemohol, ale vedzte, že radšej zaplatím hocijakého právnika, aby vás obral o posledné trenky. Dopredu ďakujem za rozumnú odpoveď a zmysluplné vyrozumenie. S prianím pokazeného dňa, MIKO MATEJ


Produkt

Premium členstvo


Požadované řešení

Stiahnuť pohľadávku voči mojej osobe, zastaviť odporné vyhrážanie sa a zrušenie akýchkoľvek vzťahov medzi mojou osobou a spoločnosťou. Okrem toho ospravedldnenie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 10:33, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2018 14:33, před 7 lety

ID: 173003102


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2018 14:39, před 7 lety


Matej Miko

Áno, dňa 18.6.2018 si vyžiadali doklad o pôvodnej žiadosti o zrušenie - čiže fax, ktorý som poslal dňa 21.4.2018 a nedostal som žiadnu odpoveď! Poslal som teda osemnásteho - pred dvoma dňami potvrdenie o odoslaní a úspešnom doručení faxu na požadované číslo a nedostal som žiadne vyrozumenie. Už 2 dní teda čakám na odpoveď, zatiaľ čo uvažujem nad obchodnou inšpekciou :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2018 17:11, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2018 16:17, před 7 lety

ID: 173003102


Dobrý den.

Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl, vzhledem na přijaté potvrzení o včasné realizaci Výpovědi Prémiového členství, v plné výši stažen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2018 16:26, před 7 lety


Matej Miko

Ďakujem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.