Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2432Nevrácení peněz - LET BALÓNEM

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2014, před 11 lety

Petra Hurníková

Znění stížnosti

Dobrý den,

přidávám se k dalším nespokojeným zákazníkům společnosti Nebeslev.
Dne 7.1.2014 jsem prostřednictvím emailové komunikace reklamovala 2 vouchery na let balónem.
Firma na můj požadavek reagovala s omluvou až 29.1.2014, tedy skoro po měsíci. Domluvili jsme se na vrácení financí.
Společnost Nebeslev má ve svých obchodních podmínkách psáno, že v případě reklamace se zavazuje k vrácení peněz do 30ti dnů od odstoupení od smlouvy.
Jak je tedy možné, že si vytvářejí další vymyšlené lhůty? 4.3.2014, tedy po měsíci, co obdrželi čísla reklamovaných voucherů, mi přišlo následující: "Váš voucher jsem stornovala a předala požadavek na vrácení peněz naší fakturantce. Peníze Vám zpět na účet budou zaslány do konce března."
Tel.číslo má společnost mimo provoz. Podle posledních informací čekají na výsledek soudu, který má údajně proběhnout příští týden. Jak v takovém případě postupovat?
Děkuji za rady


Produkt

2x voucher: Let balónem pro jednu osobu na území celé ČR


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 15:55, před 11 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Vůči společnosti Nebeslev s.r.o. se lze pohledávky domáhat i z důvodu, že sama vrácení peněz v obchodních podmínkách a tzv. Garancí spokojenosti přislibuje. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení. Vzor přihlášky a pokyny naleznete na stránkách http://portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33&o=23&k=4732&d=203883 a podrobnější informace k probíhajícímu řízení na stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/vysledek_lustrace.do?ic=28645324&aktualnost=AKTUALNI_I_UKONCENA&rowsAtOnce=50

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 22:18, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 22:18, před 11 lety


Petra Hurníková

Hodnocení: