Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zruseni profilu v seznamce teto spolecnosti nebylo mozne.Ale automaticke prodlouzeni a strzeni penez z meho uztu ano.
Zadal jsem o radnou vypoved za sluzby v terminu do 14dnu,po strzeni penez.
Bylo to zamitnuto.
Dobry den. Po navsteva seznamky jsem si objednal Premium členství na období: 1 měsíc cca za 150kc. Nasledujici mesic ma byla strzena castka 2.247. Kterou jsem reklamovat v bance a byla me vracena. Tato spplecnost ted po me tuto castky vymaha. Odeslal jsem jim vypoved v radnem termin do 14dnu.Dnes me prisla odpoved ze na vypoved nemam narok a castky budou vymaha.
Zadal jsem o vymazani mych udaju z jejich databaze. A ulonceni vsech vztahu s radnou vypovedi sluzeb.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173457310
Dobrý den,
pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě, tj. nejpozději 4 dny před prodloužením hrazněho členství = 30.04.2018, zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu na adresu: collections@be2.com
děkujeme Vám.
Vážená paní, vážený pane,
dne 4.5.2018 jsem se zaregistroval do Vaší internetové seznamky Dne 14.6.jsem Vám poslal odstoupení od smlouvy, čímž jsem splnil lhůtu pro odstoupení stanovenou v článku 11 Vašich obchodních podmínek. Nevidím tedy sebemenší důvod, proč po mně požadujete úhradu částky ve výši 2400,- Kč za automatické prodloužení smlouvy o jeden rok. K ničemu takovému jsem souhlas nedával a svou výpovědí jsem dal jasně najevo, že o prodloužení smlouvy zájem nemám.
Tuto námitku,nesouhlas a výpověd Vám zasílám rovněž v písemné formě.
S pozdravem
Daniel Šinágl
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 173457310
Přejeme Vám dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již ke dni 14/06/2018 nebylo nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy (obchodního vztahu), které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 04/05/2018.
Dobrý den
Výpověď smlouvy s Vaší společností jsem podal v souladu s platnými ustanoveními českého Občanského zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele. Pokud se nadále domníváte, že tomu tak z mé strany nebylo a že jsem uvedené právní předpisy porušil, v tom případě se obraťte na soud. Veškerou další komunikaci s Vámi tímto končím, další vzájemné jednání až když tak před příslušným soudem.A zároveň zakazuji používání a zasílání všech mích údajů z Vaší databáze a nepřeji si zasílat reklamní email a jiné odkazy na další seznamky
Daniel Šinágl
Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme.