Společnost


Ventuco s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#24329Nefunkčnost nabízených služeb na webu www.handicapovani.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2018, před 7 lety

Pavel Ondráček

Znění stížnosti

Do e-mailu mi přichází opakované upozornění na novou zprávu, ale ve schránce na webu seznamky žádné nejsou. Také přichází upozornění, že si uživatelka přečetla moji zprávu i když jsem žádnou nepsal.. Nikdy mi nikdo nenapsal, ani neodpověděl. Poprvé jsem zaplatil částku 490,- Kč platební kartou dne 12.3.2018 a od té doby mi strhli ještě dvakrát 490,- Kč (1.5.2018 a 18.6.2018).Na stránkách není nikde možnost zrušení opakovaných plateb a nikdo nereaguje. Ani jsem nikde nesouhlasil s automatickým prodloužením služeb. V záložce "moje platby" ve svého účtu není ani zmínka o výše uvedených platbách. Mám silný pocit, že web spravují podvodníci, kteří se chtějí "přiživit" na důvěřivých postižených lidech....Nefunkčnost posílání a zobrazování zpráv mi připadá na seznamku dost zásadní. Na žádosti o řešení nereagují, pouze slečna Michaela z emailové adresy info@handicapovani.cz posílá nějaké vzkazy, které vůbec nedávají věcný ani slovesný smysl. Domnívám se že jde o zprávy generované počítačem.
Je mi jasné, že jsem "naletěl" ale i tak Vás prosím o řešení. Už jenom kvůli dalším postiženým lidem, kteří takovým podvodníkům uvěří...
Děkuji


Produkt

doložit mohu pouze zprávy ze své emailové stránky


Požadované řešení

Buďto zprovoznit službu tak, abych ji mohl používat v souladu s nabízenými službami, nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 09:10, před 7 lety

Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky zprovozněna dle sjednaných podmínek, mohlo by se jednat o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by měl právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě by společnost byla povinna vrátit úhrady za službu, neboť spotřebitel nemohl využít tuto službu. Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se závazek od počátku.

Nebylo-li možné službu využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2018 15:16, před 7 lety

Dobrý den,
na dotazy na support standardně odpovídáme do 48hod. První dotaz uživatele nám dorazil v březnu a během této doby jsme mu odpověděli. Druhý dotaz nám byl doručen včera v 17:29. Zodpovězený byl dnes v 12:10. Zákaznická podpora nám tedy funguje velmi dobře.
Co se týká doručených zpráv, je potřeba si uvědomit, že z technických důvodů oznámení o nich se příjemcovi doručí s určitým zpožděním, typicky 1-2 hodiny po doručení samotné zprávy. Může se tedy stát, že si uživatel zprávu přečte a pak si teprve přečte oznámení o jejím doručení. Emaily jsou ostatně pouze doplněk, jde o oznámení o aktivitě uživatelů, nikoli o podstatu služby. Podstatou služby je poskytování platformy, kde se mohou poznávat dvě strany. Nicméně chápeme, že toto může být matoucí a uživatel se může cítit zklamaný.
Co se plateb a jejich zobrazení v historii týká, jde o technický problém. Ten samozřejmě uznáváme a věc jsme vyřešili vrácením plateb uživateli.
Automatické platby jsou součástí služeb a popsané v podmínkách používání služby i v často kladených dotazech, obojí veřejně kdykoli komukoli dostupné. Dokonce vždy obsahují i popis toho, jak si je zrušit. Chápeme, že uživatel již seznamku využívat nechce a proto jsme mu automatické platby zrušili, přičemž službu může do konce současného období využívat, přestože jsme platbu vrátili.
Na konec - co se týká zpráv na podpoře - opravdu tam nemáme robota, nic negenerujeme. V doručené poště vidím dva "tickety" od uživatele stark@centrum.cz a oba jsou uspokojivě zodpovězeny textem, který smysl dává.
Mrzí nás nespokojenost uživatele a přejeme mu hodně štěstí v hledání.

S pozdravem
Seznamka Handicapovani.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2018 21:07, před 7 lety


Pavel Ondráček

Dobrý den,
reaguji na Vaše lživé odpovědi:

1. "Druhý dotaz nám byl doručen včera v 17:29. Zodpovězený byl dnes v 12:10."

- Není to pravda, žádnou odpověď jsem nedostal.

2. "Co se plateb a jejich zobrazení v historii týká, jde o technický problém. Ten
samozřejmě uznáváme a věc jsme vyřešili vrácením plateb uživateli."

- Žádné peníze jste mně nevrátili.

3. "Automatické platby jsou součástí služeb a popsané v podmínkách používání služby
i v často kladených dotazech, obojí veřejně kdykoli komukoli dostupné. Dokonce
vždy obsahují i popis toho, jak si je zrušit."

- V často kladených dotazech není uveden popis, jak zrušit automatické platby.
- Podmínky používání služby jsem nenašel, nejsou dostupné.

Bez pozdravu
P. Ondráček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2018 17:04, před 7 lety

Dotazy přeřazujeme na společnost, aby se k nim mohla vyjádřit.

K tomu uvádíme, že jsme prolustrovali stránky společnosti a informace o automatických platbách jsme nalezli pouze v podmínkách pod bodem 8.6., přičemž podmínky jsou dostupné v zápatí webu v sekci "Podmínky a zásady".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2018 08:07, před 7 lety

Dobrý den,

v odpověď k výtkám uživatele:
1) k odpovědi na uživatelův dotaz máme jako důkaz pouze screenshot v příloze, kde je vidět, v kolik, kdo a komu odpovídal - jde o obrázek z naší podpory. Bohužel neručíme za to, zda je email doručený a především do jaké uživatelovy složky.
2) peníze jsme uživateli vrátili (viz další screenshot). To, že je k předvčerejšímu ránu neměl na účtě je samozřejmě dáno převodními časy mezi bankami. Chce to chvilku strpení, peníze jsme vrátili ihned, jakmile jsme situaci vyhodnotili, tj.19.6., jak jsme psali
3) informace o automatických platbách jsou v podmínkách, uznáváme chybu a na základě toho jsme vrátili platby.

Mrzí nás, že je uživatel naštvaný.

S pozdravem
Jakub Mocek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2018 10:55, před 7 lety


Pavel Ondráček

Dobrý den,
vidím, že na Vaše výmluvy ohledně zodpovězených dotazů a nedoručených emailů je zbytečné reagovat a něco dokazovat... Bavme se tedy o penězích, které jste strhávali automaticky a tvrdíte, že je vrátíte. 19.6. jste je posílali a dnes 22.6. je stále nemám na účtě.Najde se nějaká smysluplná odpověď?!
Děkuji
P.Ondráček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2018 07:49, před 7 lety

Dotaz přeřazujeme na společnost, aby se k němu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2018 08:29, před 7 lety

Dobrý den,

pokud uživateli nestačí jako důkaz, že jsme mu peníze zaslali, screenshot, stejně jako důkaz toho, že jsme mu odpovídali v námi zmiňovaný den, zřejmě již mu nijak dále pomoci nemůžeme.
Děkujeme dTestu za možnost řešit tento problém zde.

S pozdravem
Handicapovani.cz, Ventuco s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2018 14:34, před 7 lety


Pavel Ondráček

Dobrý den,
nadále mi a pomáhat nemusíte, ani jste to nikdy zřejmě neměli v úmyslu. Prostě vraťte peníze, jak jste tady veřejně přislíbili a dále se tady se svými "screenshoty" neztrapňujte....
19.6. jste peníze posílali a dnes 25.6. je stále nemám na účtě..
Za screenshot si totiž nic nekoupím, Vy za moje peníze ano.

Děkuji
P.Ondráček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 10:11, před 7 lety

Výše zaslanými přílohami společnost doložila, že prostředky spotřebiteli odeslala. K tomu podotýkáme, že v případě plateb prováděných kartou mohou být časy pro převod peněžních prostředků delší, než je tomu u převodu z účtu na účet.

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele a žádáme jej, aby potvrdil, až mu budou prostředky na účet připsány, a následně stížnost uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2018 10:32, před 7 lety


Pavel Ondráček

Hodnocení:

Komentář: Dnes 26.6.2018 jsem peníze obdržel na účet.
Děkuji dTestu za spolupráci