Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,rád bych podal stížnost na jmenovanou stránku WWW.LISA18.cz.Dne 8.6.2018 mi z mého bankovního účtu odešla platba o částce 2450.korun.Jelikož jsem si nebyl vědom že bych v této výši měl něco platit ihned jsem se o platbu zajímal.
Po dalším zjištěni o které stránky nebo společnost jde,jsem navštívil Policii ČR kde jsem také hned podal trestní oznámení.
Jelikož jsem tyto stránky nikdy nenavštěvoval a nevyužíval jejich služeb tak mi není známo jak mi mohly byt strženy mé peníze z mého účtu!
Bohužel nemohu ani nijak vyhledat zda mi někdo nějak založil fejkový profil nebo zda jsem naletěl nějakému viru.
Nerad bych aby mi za pár měsíců byli straženy další peníze.
A rád bych aby mé peníze byli zpět vráceny.
Rád bych aby mé neoprávněné peníze byli zpět vráceny a další mi nebyli strhávány.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
service@lisa18.cz
děkujeme Vám.
Dobrý den,požadovaný výpis z účtu odchozí platby jsem hned odeslal na požadovaný e-mail.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 173567857
Dobrý den.
V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího prošetření případu na adrese: service@lisa18.cz s potvrzením ze strany Policie,
děkujeme Vám.
Dobrý den jak jsem již výše zmiňoval tak trestné oznámení bylo již podáno a to jak na vaši společnost tak i na neznámého pachatele.
ID: 173567857
Dobrý den.
viz prosím výše: v zájmu možnosti dalšího prošetření případu nás prosím kontaktujte na adrese: service@lisa18.cz s potvrzením ze strany Policie,
děkujeme Vám.
Bohužel jsem žádný papír ani potvrzení nedostal,ale nepochybuji o co nejbližším kontaktu ze strany policie na vaši Společnost.
ID: 173567857
Dobrý den,
samozřejmě,
děkujeme Vám.
Dobrý den
Jediné co vám mohu odeslat tak je referenční číslo spisu,ale rozhodne odmítám posílat celou zprávu od policie protože tam jsou veškerá ma data a informace o mě číslo občanského průkazu a tak,omlouvám sem ale popravdě zatím ani nevím s kým jsem v kontaktu a nerad bych aby mé údaje byli zneužity.
Už takhle musíme řešit nějaké stažení peněz a jak píšete vy tak nějaké VIP členství o které nemám vůbec zájem a ani nevím kým byl založen...
Jak chcete tedy dal pokračovat?
Já požadují zrušení téhož VIP členství i když nevím jaké bych měl mít,a popřípadě vracení peněz.
Dekuji Hodek
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 173567857
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Lisa18.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.