Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24335Neoprávněné stržená platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2018, před 7 lety

Pavlína Svobodová

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den, společnost BE 2.A.R.L mi provedla strhnutí platby, celkem 2x (15.5.2018 149 Kč a 2247 Kč dne 17.6.2018). Souhlasila jsem s měsíčním členstvím na zkoušku na placené seznamce . Platbu 2247 Kč, kterou společnost provedla nebyla mnou AUTORIZOVANA. Obchodník – společnost BE 2. A.R.L. mě neseznámil s podmínkami, neupozornil mě na možnost vysokých poplatků. Službu jsme méně než měsíc používala a neosvědčila se mi. Její další využívání jsem nezvažovala a neměla o ni další zájem. Napsala jsem 27.5.2018 na email společnosti dopis, aby odstranili veškerá má data, že už nechci být součástí seznamky. Společnost mi odpověděla,že musím podat písemnou výpověď s tím, že tam má být uvedeno celé mé jméno a příjemní, adresa a země , ze které pocházím a vlastnoruční podpis. Cítím se ohrožená, když obchodník neoprávněně provádí neautorizované platby a ohrožená i v tom, že po mě chce údaje,které vzhledem k zákonu ochraně dat nesmí požadovat. Prohlašuji, že jsem o automatickém prodloužení smlouvy nebyla informována, a že jsem nebyla seznámena s cenou poskytované služby. Nevím ani za co mi byla stržená z účtu částka 2247 Kč, zda je to poplatek, popř.úhrada nějakého členství, jakého na jak dlouho atd. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ S NEOPRAVNĚNÝM STRHNUTÍM ČÁSTKY 2247 KČ Z MÉHO ÚČTU NESOUHLASÍM .Obracím se s žádostí s pomoc, tj. zrušení veškeré spolupráce s uvedeným obchodníkem (tj. sdílení profilu, poskytování jakýkoliv služeb) a o NEPRODLENÉ NAVRÁCENÍ ČÁSTKY 2247 KČ.
Nevím, jak správně napsat odstoupení od smlouvy, aby bylo shledáno správné dle " všeobecných smluvních podmínek " dané společnosti. Zaregistrovala, následně po zjištění, že mi odcházejí peníze k uvedenému obchodníkovi bez mé kontroly, velké množství podobných negativních zkušeností na společnost BE 2.A.R.L. a to i se stejným datem 15.6.2018.
Předem děkuji za pomoc v této věci.


Produkt
Seznamka


Požadované řešení

Žádám o ukončení prémiového členství na stránkách www.Singles50.cz , 13 rue du Commerce, L 1351, Luxembourg , s uvedením data ukočení a s uvedením, že po mne nebudou vymáhat žádné další platby a nebudou mne v této věci nijak kontaktovat a obtěžovat , že s ukočením členství veškeré smluvní vztahy mezi mnou a společností jsou vypovězeny a zrušeny , tudíž už žádné smluvní vztahy mezi námi nejsou uzavřeny. Dále žádám o zastavení automatického obnovení předplatného , o vrácení neoprávněné stržené platby ve výši 2 247 Kč a důrazně žádám, aby mne v žádném případě nebylo automaticky strhávány jakékoliv platby z mého bankovního účtu prostřednictvím společnosti BE 2.A.R.L. Dále žádám o zrušení profilu na stránkách www. Singles 50, kde jsem registrována pod přihlašovacím jménem " eclet@seznam.cz a žádám, aby tato společnosti , vzhledem k zákonu o ochraně dat, dále nepoužívala mé osobní údaje ani je nijakým způsobem nešířila dále.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 08:13, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 12:19, před 7 lety

Spotřebitelka nás požádala o doplnění stížnosti:

Poslala jsem podepsanou výpověď na zákaznický servis Single 50+ a na e-mail : zakaznickysevis@be2.cz a to emailem jako přílohu v pdf.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2018 13:58, před 7 lety

ID: 173846060


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 17/05/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 17/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

V zájmu vymázání údajú z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@c-date.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:11, před 7 lety

Spotřebitelka nám zaslala formou nové stížnosti následující doplnění:

Za zrušení děkuji, vzhledem k tomu, že nechci využívat služby vůbec, bylo by možné vrátit strženou částku. Jakým způsobem mám profil vymazat a mohu ho vymazat hned.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2018 15:39, před 7 lety

ID: 173846060


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář ze dne 20.06.2018:

''V zájmu vymázání údajú z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@c-date.cz ...''

Nárok na refundaci uhrazeného poplatku by vznikl v případě, že jste včas a řádně vypověděla prolongaci svého hrazeného členství.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2018 10:56, před 7 lety


Pavlína Svobodová

Dobrý den, dle shora uvedeného , jsem kontaktovala " ochrana@c-date.cz se žádostí o vymazání údajů z databáze. Do dnešního dne mi nebylo odpovězeno. Namísto toho mi přišel další email ohledně nějakých mých právních smluv se společností PayPal - viz. níže, Já nic takového neuzavírala a teď tedy vůbec nevím, co mám dělat. Email se bojím otevřít. Smlouvu mám vypovězenou ,částku si strhli , účet jsem zrušila a nehodlám už žádné další poplatky hradit a nepřeji si, aby mi bylo cokoliv z účtu strháváno. Kartu jsem již zablokovala.
Předem děkuji za Vaše vyjádření.

Opis emailu.

PayPal


Naše právní smlouvy se mění.

Vážený uživateli Pavlína Svobodová,

provádíme změny právních smluv, které upravují náš vzájemný vztah, aby byla služba PayPal ještě bezpečnější a rychlejší a dala se jednodušeji používat. Podrobnosti o změnách najdete na stránce Aktualizace zásad.

Co mám udělat?

Podívejte se na stránku Aktualizace zásad a rozhodněte se, zda se změnami souhlasíte. Pokud souhlasíte, nemusíte dělat nic. Pokud změny nechcete přijmout, můžete postupovat podle pokynů na stránce Aktualizace zásad.


Zobrazit stránku Aktualizace zásad



Nápověda Kontakt Zabezpečení


Jak poznám, že nejde o falešný e-mail?

V e-mailech od společnosti PayPal bude vždy uvedeno vaše celé jméno a příjmení nebo název vaší firmy. Nebudeme po vás požadovat citlivé informace, jako je heslo, číslo bankovního účtu nebo údaje o kreditní kartě. Většina falešných e-mailů vám bude vyhrožovat, že pokud okamžitě nesplníte dané požadavky, bude váš účet ohrožen. E-mail, který vás vyzývá k okamžitému zaslání citlivých osobních údajů, je obvykle podvodný. Falešné e-maily také často obsahují překlepy a gramatické chyby nebo jsou napsány v jazyce, který nemáte ve svém účtu PayPal nastavený. Na odkazy v podezřelých e-mailech nikdy neklikejte.

Kliknutím sem se dozvíte, jak se můžete proti phishingu a falešným e-mailům chránit.



tento e-mail byl zaslán na adresu pavlinasvobodova@seznam.cz, protože jste si nastavili zasílání oznámení o všech změnách podmínek.

Copyright © 1999–2018 PayPal. Všechna práva vyhrazena. PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., Société en Commandite par Actions. Sídlo společnosti: 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg, R.C.S. Luxembourg B 118 349.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 11:44, před 7 lety

E-mail je pouze informační ohledně změny zásad on-line platební služby PayPal, která se společností Be2 nijak nesouvisí. Odkaz v e-mailu, který nám spotřebitelka přeposlala, směřuje přímo na zabezpečené stránky spol. PayPal, kde má spotřebitelka velmi pravděpodobně zřízený platební účet na svou e-mailovou adresu, a proto jí přišly informace o změnách.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit k žádosti o vymazání údajů z databáze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2018 15:14, před 7 lety

ID: 173846060


Dobrý den.

V souvislosti s vymazáním Vašich dat z databáze Singles50 Vám bylo k datu: 25.06.2018 na Vaši registračné emailovou adresu zaslané automatizované potvrzení, že Vaše data budou vymazaná do 10 dnů (překontrolujte prosím také spam/ nevyžádanou poštu).

Výše přeposlaný email nesouvisí se Singles50 - jedná se pravděpodobně o nová pravidla služby Paypal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 16:42, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 09:17, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.