Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24337Podovodná zoznamka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2018, před 7 lety

Katarína Palečková

Znění stížnosti

Dobrý deń, chcem podat sťaznosť na zoznamku AcademicSingles a som nešťastná, že som naletela podovdníkom.
Dňa 18.3.2018 som podala emailom vypoved a ziadala som, aby vymazali moj icet, nakolko nemam FAX a nie je mozne sa docitat, ze akym sposobom by sa dalo inak vypovedat premiovy titul a zmazat profil. Ich odpoved bola, že nekceptuju vypoved, lebo musim vypovedat premiovy titul. Aj po mojej snahe sa mi to nepodarilo. Opat som odpisala, ze nemam fax a inak to neviem urobit, aby to spravili oni emailom. Nedostala som odpoved, vymazala som lartu a uz som sa do profilu neprihlasovala. Vcera mi prisla upomienka a vyzna na uhrafu dalsich 70)!!!
Opatovne som im pisala, ze chcem zrusit ucet a ze nevyuzivam och sluzby. Ani po mojich dvoch vyzvach nereaguju a vobec neodpisuju!
Som zufala z nich a neviem, ako mam pokracovat :(
Katarina


Požadované řešení

Chcem s nimi ukoncit vsetky zavazky a nechccem platit za dalsie tri mesiace neopravnene!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 07:58, před 7 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2018 13:51, před 7 lety

ID: 170684831


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 17/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2018 14:07, před 7 lety


Katarína Palečková

Toto, čo odpísali je formulka, ktorú posielajú každému! Oni neoprávnene predĺžili prémiový titul bez upozornenia klienta, teda mňa a mnoho ďalších.
Dňa 18. marca 2018 som ich e-mailom žiadala o zrušenie účtu a to výpoveďou z ich hlúpych podmienok, ktoré som akceptovala. Áno, registrovala som sa a prvú platbu som bola ochotná zaplatiť, pretože moja hlúposť. Hneď ako mi bolo stiahnutých 60 EUR, podala som im výpoveď emailom, pretože FAX nevlastním a ani nefunguje podľa informácii iných klientov.
Do 18. 6. 2018 mi nedali žiadne vyjadrenie o výpovedi, brala som to ako vybavené. Nesúhlasila som s predĺžením a oni upravili podmienky 6. 6. 2018 na svojom webe. Tento fakt beriem ako podvod na klientoch a úmyselné okrádania.
Žiadam zrušenie pohľadávky, ktorú vymáhajú odo mňa a taktiež vymazanie profilu na ich pofidernej stránke.
Viac ako 200 sťažností je na túto spoločnosť. V prípade, že nebudú moje podmienky splnené, podávam na nich trestné oznámenie ako hromadnú žalobu s inými poškodenými.
Dnes som im opäť posielala výpoveď a žiadosť emailom. Do dnešného dňa sa mi neozvali a nemajú záujem problém vyriešiť.

Katarína Palečková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2018 17:09, před 7 lety

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka zaslaná spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na její vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2018 16:07, před 7 lety

ID: 170684831


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář ze dne 20.06.2018, velice Vám děkujeme:

''Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu ...'',

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2018 11:17, před 7 lety


Katarína Palečková

Posielam všetkú emailovú komunikáciu s touto spoločnosťou. Žiadam o rýchle jednanie z ich strany, to znamená stiahnutie platobnej podmienky, pretože v opačnom prípade konať hromadnou žalobou s ostatnými poškodenými. Nedá sa mi sem odoslať oba súbory - obe komunikácie, tak posielam prvotnú z marca 2018. V archíve mám ešte komunikáciu z 19. júna 2018, kedy mi poslali platobnú upomienku a ignorujú moje správy.

Katarína

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 09:57, před 7 lety

V zaslané komunikaci spotřebitelka jasně vyjádřila vůli závazek ukončit a také zaslala výpověď v příloze e-mailu. Není tedy jasné, na základě čeho došlo k prodloužení členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2018 13:46, před 7 lety

ID: 170684831


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.6.2018 14:35, před 7 lety


Katarína Palečková

Dobrý deň, kontaktovali ma dňa 26. 6. 2018, kde mi opäť povedali, že som nič neposlala. Naťahujú čas, pretože mi zaslali zase platobnú upomienku s výhražkou o problémy, keď nezaplatím. Vôbec neberú na vedomie a neodpovedajú mi na otázku, že prečo zatajujú skutočnosť, že som im výpoveď poslala. V prílohe posielam opäť komunikáciu. Žiadam však stiahnutie tejto upomienku a vyriešenie do 24 hodín, pretože v nedeľu mi udelia exekúciu neprávom! Už som zúfalá a neviem, čo mám robiť, pretože zámerne naťahujú čas.

K.

Vážená pani Palečková,

ďakujeme za Vašu správu.

Obe Vaše pôvodné správy boli zodpovedané a odkazovali Vás na Všeobecné obchodné podmienky a dodržanie postupu výpovede.

Podpísanú výpoveď je možné poslať ako prílohu mailu, faxom alebo poštou, Vy ste však na upozornenie zákazníckého servisu nereagovala a posledná správa, ktorú evidujeme Vás informuje:

"Uistite sa, že dodržiavate pravidlá na zrušenie Vášho predplatného a až po prijatí potvrdenia o zrušení predplatného, svoj profil môžete vymazať."

Nie je jasné, prečo ste na správu zákazníckého servisu nereagovali, mohli Vám poskytnúť detailnejší návod na vypovedanie alebo zodpovedať akékoľvek Vaše nejasnosti.

Takto však členstvo zostalo otvorené, keďže k ďalšej komunikácií neprišlo.

Z tohto dôvodu pohľadávku považujeme za oprávnenú.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 16:38, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat. Zároveň si dovolíme na společnost apelovat, aby reflektovala výpověď zaslanou spotřebitelkou, kterou zaslala mj. v příloze výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2018 14:29, před 7 lety

ID: 170684831


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.7.2018 15:18, před 7 lety


Katarína Palečková

Hodnocení:

Komentář: Ďakujem veľmi pekne. S vašou pomocou sa mi podarilo ukončiť akékoľvek vzťahy s touto podvodnou spoločnosťou. Pohľadávku stiahli.

K.