Společnost


NEW PRESENCE JEWELS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24343Reklamace náušnic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2018, před 7 lety

David Šuster

Znění stížnosti

Dobrý den,

v neděli 10.6 2018 jsme v Ostravě v Avion Shopping Parku zakoupili náušnice pro mou přítelkyni. Po zhruba 2-3 dnech nošení jsme zjistili, že na náušnicích je natolik slabá pojistka, že se při běžném nošení uvolní a náušnice padají z uší.

Produkt jsme jeli 14.6 2018 reklamovat s tím, že žádáme vrácení peněz, jelikož s produktem nejsme absolutně spokojeni a nesplňuje svou podstatu pro kterou byl zakoupen.

Dne 18.6 2018 nám volali, že reklamace je zamítnuta a dle slov jejich technika ji nelze uplatnit, protože jsou náušnice zcela v pořádku.

Jak tedy v tomto směru dále pokračovat?

Vada se nám projevila od šesti měsíců od zakoupení zboží.


Požadované řešení

Navrácení peněz zpět, popřípadě výměna za jiný adekvátní produkt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 12:11, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (šperk je možné nosit tak, jak je obvyklé). Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 14:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.