Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.6.2018 jsem jela z Libochovan v čase odjezdu 13:20 do Litoměřic.To že je třeba aby mi někdo pomohl s kočárkem do vlaku a z vlaku chápu. Ale že se ocitnu na nástupišti absolutně uvězněná s kočárkem,protože po zjištění že není kudy už byly všichni cestující pryč .... Do podchodu desítky schodů a co teprve schody nahoru z podchodu?? Dříve byl na konci nástupiště alespoň ,,přechod,, kde se aspoň dalo samostatně dostat na druhou něco.
Pro koho vlastně České dráhy jsou ?? Pro staré lidi...těžko se dostávají do vlaku.Pro pracující...s častým zpožděním těžko.O bezbarierovém přístupu škoda mluvit...Tak leda pro studenty možná.
Myslet na ostatní co po schodech nemohou.
|
Tweet |
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
V současné době není právní předpis, který by zakotvoval povinnost vybavit nádraží nebo zastávky bezbariérovými přístupy. V tomto případě se tedy nejedná o spotřebitelský právní spor s právním nárokem spotřebitele, který by mohl být řešen v rámci služby VašeStížnosti.cz. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.