Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24344Bezbarierový přístup Nádraží Litoměřice-město

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2018, před 7 lety

Veronika Žížalová

Znění stížnosti

Dne 18.6.2018 jsem jela z Libochovan v čase odjezdu 13:20 do Litoměřic.To že je třeba aby mi někdo pomohl s kočárkem do vlaku a z vlaku chápu. Ale že se ocitnu na nástupišti absolutně uvězněná s kočárkem,protože po zjištění že není kudy už byly všichni cestující pryč .... Do podchodu desítky schodů a co teprve schody nahoru z podchodu?? Dříve byl na konci nástupiště alespoň ,,přechod,, kde se aspoň dalo samostatně dostat na druhou něco.
Pro koho vlastně České dráhy jsou ?? Pro staré lidi...těžko se dostávají do vlaku.Pro pracující...s častým zpožděním těžko.O bezbarierovém přístupu škoda mluvit...Tak leda pro studenty možná.


Požadované řešení

Myslet na ostatní co po schodech nemohou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 15:06, před 6 lety

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

V současné době není právní předpis, který by zakotvoval povinnost vybavit nádraží nebo zastávky bezbariérovými přístupy. V tomto případě se tedy nejedná o spotřebitelský právní spor s právním nárokem spotřebitele, který by mohl být řešen v rámci služby VašeStížnosti.cz. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.