Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dña 2.3.2018 som si objednavala 2 papuče Koka na dobierku.Zaplatila som papuče,a jednu prezùvku som Vàm vràtila.Po telefonickom pohovore boi mi slubene vràtenie peniaze na učet.S eshopom som kontaktovala e-mailem viackràt.Aj operàtormi 4-5 kràt ktorì mi slùbili vràtenie peniaze.Pri dru-
ruhej objednàvke po telefonickom pohovore operatorka mi slùbila odràtanie dlžnej čiastky z ceny novej objadnàvke.23.4.2018 som dostala objednaný tovar.K cene novej objednàvky namiesto odratanie dlžnej čiastky priràtali-dlžnù čiastku -čiže som musela zaplatiť ešteraz vràtene prezùvky.
Čislo mojej prvej objednà vke je 1020023866 a čìslo druhej objednàvky je103000034.
Od marca už čakàm na vràtenie peniaze.
Vràtiť peniaze.
|
Tweet |
Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
Dále je prodávající povinen vrátit spotřebitelce 2. platbu za vrácené přezůvky, neboť k jejímu zaplacení nemá právní důvod a částku drží jako bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.