Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Stále mě chodí nevyžádaná pošta, již několik let. Je to otravné a obtěžující, vůbec netuším, kde na mě vzali adresu. Žádám o okamžité vymazání mé adresy a zrušení všech vašich nabídek. Nemám zájem a nikdy jsem neměla.
Nabízení různých produktů
Vymazat moji adresu a již mi nic nezasílat.
|
Tweet |
V daném případě doporučujeme zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitelka tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.