Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24353Nevrácené peníze za storno zakázku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2018, před 7 lety

Jiří Janda

Znění stížnosti

Dne 3.5.2018 objednán a zaplacen telefon Huawei Honor 9 za 7 109,- Kč. Nedodán ve lhůtě,podaná storno objednávka, potvrzeno přijetí storno zakázky, ale peníze nikde. Pouze komunikace emailem, samé výmluvy, že peníze budou odeslány, po dalším naléhání informace, že peníze byly odeslány....ale nic není pravdou. Opravný daňový doklad neposlán, potvrzení z banky o odeslané platbě také ne. Účet, z kterého měly přijít údajně peníze, není ten na který jsme peníze zaslaly. Jedná se o nezveřejněný účet.


Produkt

Huawei Honor 9 64 GB šedý


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 19:09, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2018 14:04, před 7 lety

Zákazníkovi jsme na základě stížnosti platbu převedli zpět. Prosíme o uzavření

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 07:29, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2018 14:16, před 7 lety


Jiří Janda

Hodnocení:

Komentář: Vrácení peněz mě stálo strašných sil a sebeovládání. Pan Oháňka měl spoustu výmluv a lží. S takovým nekorektním chováním jsem se dlouho nesetkal. Každý den korespondence, bez úspěchu. Jen plané sliby. Až díky podané stížnosti prostřednictvím dTestu, došlo k zázraku, pan Oháňka peníze vrátil. Jediná jeho starost byla, abychom jeho vrácení našich peněz, podotýkám dlouho uložených u něho, zveřejnili v dTestu. Už nikdy více spolupráce s touto společností, či společnostmi, kde figuruje pan Oháňka.