Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#2436Nevrácená platba za poštovné

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2014, před 11 lety

Lucie Matýšková

Znění stížnosti

V prosinci 2013 jsem si přes slevový portál Slevomat objednala z internetového obchodu www.jen-levne.cz vánoční světýlka, která byla uváděna pro venkovní použití. Poté, jsem panu Šenkýřovi na jeho účet zaslala částku za poštovné 119,- Kč. Další den přišla ze Slevomatu informace, že světýlka nejsou určena pro venkovní použití, z tohoto důvodu jsem objednávku stornovala a žádala po panu Šenkýřovi vrácení platby za poštovné. Na emaily s žádostí o vrácení platby nereagoval, po telefonu tvrdil, že se kvůli množství objednávek a emailů před vánoci k vrácení peněz nedostal, ale že platbu vrátí. To se nestalo a na další emaily neodpovídá a telefon nebere.


Produkt

Vánoční osvětlení - 100 LED diod 10 metrů


Požadované řešení

Vrácení platby za poštovné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2014 20:01, před 11 lety

V případě, že bylo předmětem smlouvy zboží určitých vlastností, které nemohlo být dodáno, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 13:53, před 11 lety

Ačkoli tato stížnost původně směřovala vůči subjektu Lumíru Šenkýřovi, byla převedena na společnost Slevomat.cz, s.r.o., která projevila svou vůli vyjádřit se k předmětné stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2014 11:32, před 11 lety

Dobrý den, paní Matýsková,

rádi bychom vám s touto vaší stížností původně směrovanou k rukám společnosti DEKRESPONA s.r.o (za kterou stojí zmiňovaný pan Lumír Šenkýř). pomohli. V tomto případě jste kupní smlouvu uzavřela právě se společností DEKRESPONA s.r.o, protože platba byla realizována přes náš portál, v případě, kdy vám nemohlo být zboží nemohlo být dodáno, vrátili jsme vám platbu. Poštovné však bylo hrazeno přímo na účet prodejce, nikoli přes Slevomat.cz, a tak jsme tuto platbu ani vrátit nemohli.

Pokud prodejce na výzvy k vrácení poštovného nereaguje, nabízíme vám pomoc a rádi bychom vám vrátili poštovné ve výši 75 Kč v kreditech: http://www.slevomat.cz/kredity na váš Slevomat.cz účet. Můžeme se zeptat, jakou u nás používáte e-mailovou adresu?

Přeji vám pěkný den,
Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.7.2014 19:41, před 11 lety


Lucie Matýšková

Dobrý den, děkuji za nabídku od firmy Slevomat, e-mail je stejny jaký používám v této komunikaci. Tímto opravňuji Vasestiznosti.cz k jeho předání firmě Slevomat. Ráda bych byla informována zda se vůbec pan Šenkýř k některé z uvedených reklamací vůbec vyjádřil. Děkuji dTestu za možnost veřejného upozornění na tohoto "prodejce" a snahu o vyřešení. L. Matýšková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2014 09:31, před 11 lety

Kontakt byl společnosti předán. Bohužel pan Lumír Šenkýř se rozhodl službu VašeStížnosti.cz nevyužít. Mimosoudní řešení sporů je založeno na principu dobrovolnosti. Proto by ve vztahu k němu nemohla být stížnost úspěšně vyřešena. Z tohoto důvodu byla stížnost převedena na společnost Slevomat.cz, která v tomto případě sice vystupuje jako zprostředkovatel, ale projevila vůli pomoci zákazníkům s řešením této situace.
V této souvislosti žádáme spotřebitelku o potvrzení řešení nabídnutého společností Slevomat.cz a o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.