Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#24361Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2018, před 7 lety

Lenka Szostková

Znění stížnosti

Dne 1.6.2018 jsem obdržela objednané šaty (objednávky 2018001925) a ihned po rozbalení jsem zjistila, že je na nich kaz. Jelikož již tehdy byl telefon nedospný a je nedostupny doposud, zasla jsem inned požadavek na vášem email info@skvelesaty.cz, co je třeba učinit pro reklamaci a zda máte nějaký formulář. Tento den mi bylo odpovězeno, že mám ihned zaslat fotografie a v příloze mi byl zaslání reklamační protokol k vyplnění. Ihned jsem fotografie zasla přes úschovnu, vyplnila reklamační protokol s požadavkem o výměnu šatů a ten týž den (1.6.2018)zaslala na požadovanou adresu ELKAN GROUP s.r.o. 1. maje 260, 735 31 Bohumín. Očekávala jsem, že následující týden obdržím mail, že jste šaty obdrželi a má reklamace je v řešení, bohužel se tak nestalo.

Další požadavky na odpověď jsem zasíla 7.6. a 14.6., ale žádná odpověď nedorazila a telefon je nedostupný!!!!!!!!!

Takže nemám ani šaty a ani peníze.


Produkt

Šaty Numoco 190-1 MARGARET růžové, velikož M, cena 849,- Kč


Požadované řešení

Žádám o zaslání šatů bez kazu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 23:03, před 7 lety

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelkou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.

K vyřízení reklamace dojde až v okamžiku, kdy prodávající spotřebitelku vyrozumí (ať už písemně nebo osobně) o tom, jakým způsobem byla jeho reklamace vyřízena (tedy zda byla s reklamací úspěšná či nikoli). Teprve tehdy je možno reklamaci považovat za vyřízenou - prodávající se jí již nebude muset zabývat. Prodávající tedy musí spotřebitelku informovat, že její reklamace byla vyřízena.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2018 11:45, před 7 lety

Bohuzel linka ktera je k dispozici zakazniku je porad obsazena a temu nejde se dovolat.

Bylo vam receno ze saty jsme museli zvlast objednat u vyrobce. Dorazili k nam az dnes a hned je vam dneska odesilame. Cela reklamace byla vyresena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2018 08:36, před 7 lety


Lenka Szostková

Včera jsem si šaty vyzvedla a jsou v pořádku. Děkuji za vyřízení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.