Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.6.2018 jsem obdržela objednané šaty (objednávky 2018001925) a ihned po rozbalení jsem zjistila, že je na nich kaz. Jelikož již tehdy byl telefon nedospný a je nedostupny doposud, zasla jsem inned požadavek na vášem email info@skvelesaty.cz, co je třeba učinit pro reklamaci a zda máte nějaký formulář. Tento den mi bylo odpovězeno, že mám ihned zaslat fotografie a v příloze mi byl zaslání reklamační protokol k vyplnění. Ihned jsem fotografie zasla přes úschovnu, vyplnila reklamační protokol s požadavkem o výměnu šatů a ten týž den (1.6.2018)zaslala na požadovanou adresu ELKAN GROUP s.r.o. 1. maje 260, 735 31 Bohumín. Očekávala jsem, že následující týden obdržím mail, že jste šaty obdrželi a má reklamace je v řešení, bohužel se tak nestalo.
Další požadavky na odpověď jsem zasíla 7.6. a 14.6., ale žádná odpověď nedorazila a telefon je nedostupný!!!!!!!!!
Takže nemám ani šaty a ani peníze.
Šaty Numoco 190-1 MARGARET růžové, velikož M, cena 849,- Kč
Žádám o zaslání šatů bez kazu!
|
Tweet |
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelkou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.
K vyřízení reklamace dojde až v okamžiku, kdy prodávající spotřebitelku vyrozumí (ať už písemně nebo osobně) o tom, jakým způsobem byla jeho reklamace vyřízena (tedy zda byla s reklamací úspěšná či nikoli). Teprve tehdy je možno reklamaci považovat za vyřízenou - prodávající se jí již nebude muset zabývat. Prodávající tedy musí spotřebitelku informovat, že její reklamace byla vyřízena.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Bohuzel linka ktera je k dispozici zakazniku je porad obsazena a temu nejde se dovolat.
Bylo vam receno ze saty jsme museli zvlast objednat u vyrobce. Dorazili k nam az dnes a hned je vam dneska odesilame. Cela reklamace byla vyresena.
Včera jsem si šaty vyzvedla a jsou v pořádku. Děkuji za vyřízení