Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 2.5.2018 jsem si v internetovém obchodě Mall.cz objednal aku vrtací kladivo Bosch. Platbu jsem provedl převodem. Na účet společnosti platba přišla 8.5.2018. Bylo mi řečeno, že zboží je u dodavatele na skladě a že přijde zhruba za týden. Po týdnu zboží nepřišlo a po několika urgencích na infolince a mailech mi napsali, že se zboží při přepravě poškodilo a že musím počkat další týden. Jenže ani další týden se nic nestalo a po dalších několika urgencích mi napsali, že naskladnění proběhne 12.6.2018. Ovšem výsledek byl opět naprosto stejný, zboží nedorazilo a už mi ani nikdo neodepsal na moje další asi dva maily. Na infolinku, kde jsou velice nepříjemní pracovníci už ani nevolám, protože mi vždy řeknou to samé a k ničemu to nevede. Přijde mi to slušně řečeno velmi nekorektní jednání vůči stálému zákazníkovi, kdy mají měsíc a půl zaplacené zboží a nejsou schopni ho dodat. Zkoušel jsem najít nějaké kontakty na vedení společnosti, ale zatím bez úspěchu.
aku vrtací kladivo Bosch Uneo Maxx 18 V (2,5 Ah) obj.č.102081576.
Požaduji dodat objednané a hlavně zaplacené zboží a to co nejdříve. Objednával jsem to jako dárek.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.