Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 20.4.2018 jsem nahlásila školní událost č. 3452270718/002. Po neustálých každodenních žádostech, ze chybí některý z dokumentů, se tato událost uzavřela a bylo by vypočítáno pojistné plnění, které mi bude proplaceno, abych si mohla nechat opravit vůz. Jelikož peníze stále nepřišly, začala jsem se tedy na Vaší infolince dotazovat. Volám poslední 2 týdny témeř obden a pokaždé je mi jen řečeno, ze se neví, na co se čeká a že událost zaurgují. Je to přesně 2 měsíce a stále se nic neděje. Prosím o vyplacení pojistného plnění a urychlení tohoto procesu.
Dekuji s pozdravem
Hana Košková
Havarijní pojištěni
Vyplacení pojistného plnění a urychlení procesu
|
Tweet |
Konkrétní pojistná smlouva stanoví, jaké jsou podmínky či lhůty pro výplatu pojistného plnění.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
Spotřebitel má možnost využít mimosoudní řešení sporů, ke kterému je v této oblasti příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelovi nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.