Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 19.4 2018 som sa zaregistroval bezplatne na stránkach Be2.Vychádzajúc z emailu ktorý mi bol odoslaný od spoločnosti sa mi prémiové členstvo aktivovalo nasledujúc:
Vami zvolené Prémiové členstvo platí po dobu 4 mesiacov počínajúc 13.5.2018 Celková cena: EUR 9.96
Aby ste mohli využívať všetky výhody Vášho Prémiového členstva bez prerušenia, bude Vaše členstvo automaticky predĺžené o ďalšie 1 mesiacov za cenu EUR 49,50 mesačne (vrátane DPH).
Dňa 15.6. 2018 som bol spoplatnený spomínaných 49,50 (samozrejme viem zdokladovat výpisom z účtu) ,čomu ak dobre rozumiem nezodpovedá 4 mesačná doba od 13.5.2018 spoplatnená 9.96.( k dnešnému dátumu ešte neuplynula)
19. júna 2018, 11:11-Požiadal som spoločnosť na všetkých emailoch ktorými disponujú aby mi zrušila prémiové členstvo,a to riadnou formou tak ako uvádzajú vo VOP s priloženými údajmi o mne ako spotrebiteľovi a taktiež písomnou výpoveďou s mojím podpisom v prílohe, nikto však na email nereaguje a podľa ostatných prečítaných sťažností som usúdil že reagovat ani nebude.
premium členstvo na stránkach Be2 prevádzkované spoločnosťou be2 S.à.r.l.; 13, rue du Commerce; L-1351 Luxemburg; Luxemburg
V prípade , že správne rozumiem spomínanej 4 mesačnej dobe spoplatnenej 9.96 požadujem vrátenie poplatku 49.50 ktorý mi bol stiahnutý z účtu a taktiež kompletnú deaktiváciu mojho PREMIUM členstva, čiže zrusenie zmluvného pomeru medzi mnou a vyššie spomenutou firmou a zákaz používania mojich osobných udajov a dát a to riadnou písomnou formou poprípade skenom do hlavnej pošty na mojej emailovej adrese presne tak, ako to od nás spotrebiteľov vyžaduje prevádzkovateľ služby a to všetko v lehote takej aby nedošlo k ďalšiemu spoplatneniu služby,ktorá bola vypovedaná.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 172930233
Dobrý den,
za vzniklé potiže se Vám velice omlouváme - platba ve výši 49.50 EUR z 13.06.2018 byla již k dnešnímu dni (tj. 21.06.2018) refundovaná na Váš účet a Váš prémiový přístup byl prodloužený do: 13.09.2018.
Ještě jednou se Vám úpřimně omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý deň prajem,
takto to podľa mňa vyzerá keď ľavá ruka nevie čo robí pravá..prikladám citáciu mailu ktorý som včera obdržal od Vašej spoločnosti a taktiež by som rád spomenul, že požadované riešenie bolo citujem ,,
V prípade , že správne rozumiem spomínanej 4 mesačnej dobe spoplatnenej 9.96 požadujem vrátenie poplatku 49.50 ktorý mi bol stiahnutý z účtu a taktiež kompletnú deaktiváciu mojho PREMIUM členstva, čiže zrusenie zmluvného pomeru medzi mnou a vyššie spomenutou firmou a zákaz používania mojich osobných udajov a dát a to riadnou písomnou formou poprípade skenom do hlavnej pošty na mojej emailovej adrese presne tak, ako to od nás spotrebiteľov vyžaduje prevádzkovateľ služby a to všetko v lehote takej aby nedošlo k ďalšiemu spoplatneniu služby,ktorá bola vypovedaná.'''
KOMPLETNÁ deaktivácia PREMIUM účtu. Predĺženie nebolo absolutne predmetom sťažnosti ani žiadosti. a teraz sa vrátim späť k citácii vášho emailu
,,Vážený zákazník služby be2,
ďakujeme za Vašu správu.
Cena za obnovenie Prémiového členstva bola uvedená na platobnej stránke predtým, ako ste vykonali prvotnú platbu. Prosím pozrite si priloženú snímku obrazovky platobnej stránky.
Cena obnovenia za Prémiové členstvo je našou štandardnou cenou; v porovnaní s úvodnou cenou Vášho prvého nákupu.
Je nám ľúto, ak ste si tieto informácie neprečítali v čase predplatenia.
Vrátenie platby nie je možné, pretože ste nezrušili obnovenie v požadovanom čase. Výpovedná lehota je 7 dní pred obnovením.
Toto je potvrdenie Vašej výpovede.
Vaše Prémiové členstvo vyprší dňa 13/07/2018 a nebude už obnovené (t.j. žiadne ďalšie platby už neprebehnú). ''
na čo som reagoval nasledovne
,,Vážená záznícka podpora Be2
ďakujem veľmi pekne za odpoveď, dovolím si počkať do spomínaného termínu a skontrolovať si informácie ktoré ste mi práve poskytli.
Pevne verím, že sa nestane niečo podobné ako pri iných užívateloch ktorí taktiež obdržali informáciu o vypršaní členstva a napriek tomu boli v budúcnosti spoplatnení a bolo im hrozené exekučným konaním a vymáhaním dlžnej sumy a museli sa s týmto problémom zapodievať naďalej. Z uvedených dôvodov budem nútený ďalšie transakcie spojené s účtom podliehajúcim spoločnosti blokovať.
Taktiež vás chcem týmto informovať, že som si dovolil túto záležitosť pridať na portál VašeStížnosti.cz ktorá vás pravdepodobne bude kontaktovať ak už tak nevykonali. O kladnom vybavení veci budem referovať na spomínanom portále.
V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí z Vašej strany (napr. vznikom exekúcie voči mojej osobe a vymáhaním si čiastky) po dátume 13.07.2018 budem nútený túto záležitosť posunúť ďalej.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Andrej Krištof
načo ste vy reagovali takto:
,, Vážený zákazník služby be2,
ďakujeme za Vašu správu.
Sme veľmi vďační za Vašu spätnú väzbu.
Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, budeme radi, ak nás kontaktujete.'''
Nestihlo prejsť 24 hodín a už tu máme prvý problém :) každopádne skutočnosti spomenuté v emaile berem ako smerodajné a karta bola zablokovaná presne tak ako sme sa dohodli.k ďalšej platbe teda nedôjde tak ako ani k predĺženiu členstva o ktoré som nežiadal naopak žiadam o zrušenie prémiového členstva ktoré má vypršať 13.7.2018 ako ste uviedli v emaily ktorý mám v schránke a v poslednej rade to vyzerá tak že aj ten refund bol na mieste a že som sa nepomýlil :)
p.s. právnika mám, je dobrý, a peniaze na to mám tiež :) byť vami by som nič neskúšal,neoplatí sa to, kedže už máme nejakú tu komunikáciu za sebou a tá by bohate na súde postačila. Moj premiový účet prosím zrušte k dátumu na ktorom sme dohodnutí a to je 13.7 .2018 poprípade ho môžete zrušiť aj IHNEĎ nakoľko nemám ďalej záujem využívať vaše služby a nemám čas sa zapodievať s tým do septembra.
Vopred vďaka za odpoveď,
S pozdravom
Andrej Krištof
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 172930233
Dobrý den,
viz prosím předešlý komentář ze dne 21.06.2018:
''...platba ve výši 49.50 EUR z 13.06.2018 byla již k dnešnímu dni (tj. 21.06.2018) refundovaná na Váš účet...'',
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
V zájmu vymázání údajú z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.