Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měl mi být doručen dopis doporučeně - rodiče jsou doma, pokud by pošťák zazvonil mohli ho přebrat - pošťák nezazvonil, pouze hodil papír o vyzvednutí a že nás nezastihnul. Nerad bych aby kvůli tomu někdo přišel o práci ale není to první problém co máme s doručením/nedoručením... Pošta se rozváží z Klatov, takže za to může pošťák odamtud. Nechci aby to schytali hodné pošťačky tady u nás. Ptal jsem se po městě a s doručováním/nedoručováním je čím dál větší problém a nic se neděje.
Klatovy - Janovice nad Úhlavou
20.6.2018 - údajně nás nemohl zastihnout v 8:50, kdy už matka byla dávno vzhůru a doma
PS . jde mi o princip, že pošťák LHAL - zastihnul by nás, byl ale línej zazvonit
dopis - doporučeně, do vlastních rukou
Nechci aby někdo kvůli tomuhle letěl. Ale aby se to vyřešilo. Není to první problém s poštou a co sem slyšel tak se to jen zhoršuje.
A nejvíc mně na tom štve to, že pošťák/pošťačka lhala. Ježiš já bych nebyl naštvanej, když by tam i napsal, že nestíhá. Ale že napíše nezastihnul, bodejť by když neprojevil ani snahu zazvonit.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman