Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes, ve středu 20.6. jsem od 8 hod až do této chvíle / 15:50 /čekala na dodání balíku č.DR0037165113C v ceně 427.-kč. Bohužel marně!!!!!!!!!!!!!! Zrušila jsem hlídání vnoučete a čekala celý den zbytečně. Přitom včera mi bylo SMS zprávou oznámeno, že mi balík bude doručen 20.6. mezi 8:00 - 14:00. Nestalo se tak !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zítra mám čas jen do 12:00, pak odjíždím. To už je po třetí, co mi balíček v daném čase nebyl doručen a ani mi nebylo vloženo oznámení do schránky.
ĆESKÁ POŠTA je víc než rok zcela nespolehlivá, nejsem s jejími službami vůbec spokojená a žádám okamžité vysvětlení a nápravu!!!!!!!!
Požaduji vysvětlení, omluvu a doručení zítra během dopoledne do 12 hod.
|
Tweet |
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. Pokud se tak nestalo, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman