Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
měsíc před vypršením dvouleté záruční lhůty jsem reklamoval mobilní telefon v kamenné prodejně. Po vyřízení reklamace jsem chtěl telefon zaslat na jinou adresu. Na pobočce to uvést nešlo, byl jsem odkázán na email. Ten jsem napsal a druhý den mi přišlo potvrzení o změne adresy. Týden před konem reklamační lhůty přišel email o vyřízení reklamace. Ve zprávě protokolu byla adresa nezměněna, takže telefon byl zpět na pobočce. Na to jsem pracovníky ten den upozornil, ale je to od té doby 13 dní a telefon stále nemám.
Po třech dnech od upozornění mi z CZC.cz napsali, že adresa nebyla omylem uvedena. Dále psali, cituji: "Je samozřejmě možné nechat zboží z pobočky zaslat zpět na centrálu a následně na Vaši adresu. V takovém případě však dojde k prodloužení doby dodání a nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace."
Odepsal jsem, že chci zboží poslat na mou adresu. Mezitím týden uplynul a také uplynulo oněch 30 dnů, takže podle obchodních podmínek obchodu došlo k porušení smlouvy, takže jsem od ní chtěl odstoupit a poslal jsem dopis o odstoupení.
Přišla mi tahle odpověď:
"V uvedeném emailu jsme Vás však upozorňovali na to, že pokud si i přesto budete přát zaslat zboží na adresu, nebude lhůta pro vyřešení reklamace dodržena a tím, že jste toto potvrdil, jste i souhlasil s prodloužením termínu. Vyřízení reklamace proběhlo v řádném termínu a nelze tedy Váš požadavek na odstoupení od kupní smlouvy akceptovat."
ale obchodní podmínky říkají, že musí dojít mezi mnou a obchodníkem k dohodě a prodloužení lhůty na reklamaci, ale já jsem s ničím nesouhlasil a žádná dohoda nevznikla.
Prosím o posouzení, kdo má tedy pravdu a jak se proti tomu mohu bránit?
Děkuji.
LG G Flex 2, sériové číslo 358379061548687
Oprava
Podle vyjádření technika byla baterie po životnosti a reklamace nebyla uznána.
Zajímalo by mne, za potom telefon testovali s novou baterií, pokud by i snovou baterií telefon nefungoval, dá se s tím něco dělat, když už je po záruční lhůtě?
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.