Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24378Nedodane zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2018, před 7 lety

Mirka Rásochová

Znění stížnosti

Dnes mi měla být doručen balíček mezi 8.45 - 10.45 - zavolala jsem řidičovi a dohodla se na dodání meziv10.45-11.00. Bohužel jsme se v tuto hodinu minuli - neslyšela jsem příchozí hovor, který podle mého tel. trval 8 vteřin... Řidičovi jsem opět volala v 11.04, kdy již údajně nebyl poblíž... Sdělil mi, že mi zásilku doveze později.... Od 14.00 do 15.00 nezvedal tel. V 15.00 mi tel zvedl a oznámil, že zboží doveze cca za hodinu.... V 17.06 tvrdil, že je již na cestě a do této doby (18.54) stále nedorazil... Na tel.
nereaguje, volání vymačkává, na SMS neodpovídá.... Zajímalo by mne, kdy zboží dostanu... Nemám čas, každý den čekat, kdy se někdo uraci přijet....


Požadované řešení

Ráda bych svůj balíček!!!!!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:51, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.