Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24379Nekompetentní jednání zaměstnankyně na zákaznické podpoře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2018, před 7 lety

Pavel Hess

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem potřeboval pomoc na Vaší zákaznické lince. Jak se ukázalo tak vaší chybou mi byla doručena jen část zásilky. Chtěl jsem se dopátrat zbytku zásilky, tak jsem cca 10 minut před 14 hodinou zavolal na vaši linku. Jistě si hovor poslechnete, slečna stále dokola opakovala, že tomu nerozumí a když jsem jí to chtěl vysvětlit, tak mi neustále skákala do řeči a nenechala mě problém celý vysvětlit. Když už mi asi po dvacáté skočila do řeči, okřikl jsem ji slovy držte už hubu. Určitě to nebylo příliš taktní, ale s podobnou frackovitosti se slušně bojovat nedá, bohužel. Nakonec s tím slečna praštila. Pokud je toto nějaká vaše firemní taktika?? Myslím, že je to poslední zásilka co jsem si přes vas nechal poslat. Zasilka byla vaší chybou poškozená, proto nebyla doručena. To jsem se ale dozvěděl, až od zasilatele. Proto nebyla doručena. Prosím o prošetření celeho pripadu a informaci o jeho řešení, děkuji Hess


Požadované řešení

Vyšetření případu a informace o závěru šetření


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:45, před 7 lety

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.