Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po 4 jsem reklamoval telefon u společnosti 1-2u mobil, 3x přehráli software nakonec vymenili základní desku. Odmítají vrátit peníze přestože telefon byl 4x se stejnou vadou v reklamaci. Prodejce ani neuvedl do reklamačního protokolu mnou požadovaný způsob řešení reklamace a nyní firma tvrdí že na softwarové vady se nevztahuje záruka a není tudíž nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
SONY ERICSSON XPERIA X10 MINI PRO
VRÁCENÍ PENEŽ
|
Tweet |
Záruka se vztahuje na celý výrobek a žádné komponenty nelze ze záruky vyloučit. V případě, že pracovník odmítá do protokolu zapasat požadované řešení, doporučujeme si takové odmítnutí zdokumentovat a předat jako podnět České obchodní inspekci.
V případě, že se na výrobku vyskytnou po sobě po opravě 4 různé závady, má kupující právo na odstoupení, případně na výmenu za nový výrobek.
Společnost 1-2Umobil s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.