Společnost


Deal Extreme Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24386Nevrácení peněz po vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2018, před 7 lety

Jaroslav Kavečka

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zboží v internetovém obchodu www.esko.cz jehož
provozovatelem je spolecnost Deal Extrem Czech s.r.o., IC 019 40 228.
Na www.esko.cz je uveden název provozovatele Deal Extrem Cz s.r.o. s
adresou Jaurisova 515/4, Praha 4 140 00. Zboží bylo doruceno z adresy
Jana Necase 6, 616 00 Brno. Datum objednání zboží: 25.9.2017, datum
obdržení zboží (datum, kdy jsem zboží prevzal/a): 27.9.2017,adresa
dorucení: Jana Nováková, K Hrncírum 263, 149 00 Praha, zásilka c.
6L500004096, ref. 14284 dodána kuryrem IN TIME. Dorucené zboží bylo
bez jakéhokoliv dokladu a jiné než bylo objednáno. Vyzval jsem
prodávajícího na e-mail czech@eSko.cz. o vysvetlení duvodu zaslání
jiného než objednaného zboží a absenci dokladu. Prodávající
nereagoval, mobilní telefon nezvedá. Proto jsem 29.9.2017 podle
pokynu v obchodních podmínkách e-shopu odstoupil od smlouvy a
zboží zaslal na adresu Jana Necase 6, Brno. Adresa Jaurisova 515/4,
Praha 4 je pouze virtuálním sídlem. Do dnešního dne zaplacené peníze
nevrátil.

Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát: Deal Extrem Cz s.r.o., Jaurisova 515/4, Praha 4 140 00, IČ: 019 40 228
Korespondenční adresa: Jana Nečase 6, 616 00 Brno
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:
1. Bezdrátová sluchátka 5V1 + MP3 + DVD + PC + FM rádio
2. Handsfree bluetooth
Datum objednání zboží: 25.9.2017
Datum obdržení zboží (datum, kdy jsem zboží převzal/a): 27.9.2017
Vaše jméno a příjmení: Ing. Jaroslav Kavečka
Adresa doručení: Jana Nováková, K Hrnčířům 263, 149 00 Praha, zásilka č. 6L500004096, ref. 14284 dodána kuryrem IN TIME
Kupní cena má být vrácena:
bezhotovostním převodem na bankovní účet.


Produkt

Změna provozovatele e-shopu na HiTech Electronics s.r.o. Kaprova 42 Praha 1 110 00 se stejným vlastníkem - PETR SEDLÁČEK, Jana Nečase 567/6, Žabovřesky, 616 00 Brno


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 10:52, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.