Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.5.2018 jsem zaplatil 180kč na měsíční členství na portálu c-date.cz. Byl jsem zvědaví, ale mé očekávání to nesplnilo a tak sem tam dále nechodil. Po měsíci tedy se mi ztrhlo z účtu automaticky 2394kč za prodloužení členství na dalších půl roku a né za slevněnou částku. Při první platbě jsem stránku důkladně prostudoval a nikde nebylo nic o opakovaných platbách.Prodloužení členství sem rozhodně nechtěl a potřeboval bych zrušit smlouvu na prodlužování členství a následně odstranit celý profil a osobní údaje z jejich databáze.
Po zaslání e-mailu na kontaktní adresu mi bylo vygenerovano pouze několik automatických odpověďí, víc nic.
c-date Interdate S.A.
Žádám o vypovězení smlouvy o VIP členství a jeho následném prodlužování.
Také bych chtěl zrušit nebo smazat celý profil a smazat osobní údaje z databáze.
Dále si přeji vrátit neoprávněně strženou částku 2394,-Kč na můj účet.
Doplňující informace: 19.5. 2018 založení profilu (zaplatil sem 180kč na zkoušku za VIP) 19.6.2018 se mi strhlo 2394kč za prodloužení členství, které sem prodloužit rozhodně nechtěl.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173992786
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 19/05/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
.........................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 19/12/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajú z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
jsem rád, že jste začali komunikovat. Ano myslíte vaše VOP pohybující se na hraně zákona že. Již jsem zaslal výpověď na email podle vašich požadavků. Tedy Váš formulář o odstoupení od smlouvy. Ale stále mi nikdo neodpověděl už třetí den, že by byla potvrzená, zrušená, cokoliv. Pokusím se jí zaslat i na tento Vámi přiložený email.
ID: 173992786
Dobrý den.
Viz prosím prosím předešlý komentář ze dne 22.06.2018:
''Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 19/12/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.'',
děkujeme Vám.
Hodnocení: