Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2017 jsem na webu pushupjeans.cz zakoupila koženkové kalhoty Freddy, které jsem dne 3. 3. 2018 reklamovala z důvodu olupujícího se materiálu (kalhoty jsem měla sotva 3 měsíce). Reklamace byla zamítnuta z důvodu špatného nošení a špatné velikosti, prý nejde o vadu materiálu. Od kupní smlouvy jsem následně odstoupila, společnost odmítá uhradit kupní cenu, zboží mi odeslali. Pokusila jsem se spor řešit přes ADR řízení, bohužel, společnost nárok nadále neuznává.
Jednání společnosti je příšerné a arogantní, z toho důvodu chci věc řešit dál.
Freddy kalhoty kožené, normální pas, WRUP1RX01E vel. M
Vrácení kupní ceny za předmět koupě (2310,- Kč)
|
Tweet |
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.