Společnost


Cvek Pavel

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2439Nefunčkní zip na botě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2014, před 11 lety

Tereza Gregušová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 25. ledna toho roku jsem si v obuvi pana Cveka koupila zimní boty zn. Riker. Kotníčkové kožené černé boty se zipem na vnitřní straně. Zhruba po dvou dnech používání na levé botě vyjel jezdec a boty tedy byly nepoužitelné. Následující týden, 1.2. jsem boty nesla reklamovat. Při bližším prohlédnutí jsem zjistila, ze zip v horní části není ukončen umělou hmotou, ale spíše vypadá jako ustřižený a nezakončený. Prodejce reklamaci se zdráháním a se slovy, že boty odešle k posouzení a spravení společnosti Riker, přijal. Do týdne jsem byla SMS zprávou zpravena, že jsou boty opraveny a mohu si pro ně přijít. Po kontrole jsem si všimla, že zip je přešitý a konce jsou zašity "dovnitř boty". Paní prodavačka botu párkrát zkusila a nic se nestalo, tedy jsem si boty odnesla. Za dva dny vyjel jezdec znovu. V sobotu 15.2. jsem tedy nesla opět na reklamaci.Pan obchodník se zdráhal reklamaci přijmout se slovy, že boty jsou zimní, kožené a podrážce ani kůži nic není. To, že jsou boty na zip a ten je nepoužitelný, jej nezajímalo. Prý používám nepřiměřenou sílu při zapínání a jako důkaz lomcoval zipem druhé boty.Marně.Zřejmě mám větší sílu, než dospělý muž..
V každém případě boty nakonec převzal a reklamace trvala dalších 14 dnů. Dne 28.2. byla pro "opravené" boty moje matka. Zip byl 2x přešitý, konce stále nevsazené a navíc se díky věčnému přešívání zipu, začal párat lem boty. Obud jsme tedy nepřevzali a požadovali jsme vrácení peněz či jiný pár bot. To pan obchodník odmítl se slovy, že je to značka a kůži nic není.. Stále dokola..
Nechal boty tedy ještě jednou poslat na opravu. Koupila jsem tedy zimní boty, byla v nich 2x a jinak jsou celou dobu na reklamaci.


Požadované řešení

vrácení peněz, případně nový pár bot


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2014 10:23, před 11 lety

Zip je součástí boty a nelze jej jako vadu vyloučit, protože jiné části boty jsou v pořádku. Právo na odstoupení od kupní smlouvy vzniká, pokud se na výrobku vyskytne 3 krát stejná závada po opravě. Právo na výměnu za stejný, ale bezvadný pár bot vzniká dle § 2161 občanského zákoníku již při první reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 14:21, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.