Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24390Nereagování na zrušení účtu a premiového konta

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2018, před 7 lety

Peter Kozák

Znění stížnosti

Dobrý den,
jakožto většina lidí jsme si vyzkoušel předplatit seznamku be2.cz, nicméně zažádal jsem 16.6.2018 o zrušení a deaktivování účtu s možností navrácení platby a úplné smazání profilu.

Jako odpověď mi přišla, že je potřeba nejdříve zrušit Prémiové členství, které mi vypovědět bohužel na stránce dle popisu nejde a tak mám kontaktovat zákaznické centrum zpět. Byl jsem seznámen, že poplatek za využívání mi nebude navrácen.

Poté jsem jim tedy napsal opět i chápu nenavrácení již strženého poplatku nicméně i tak si nepřeji aby byly další poplatky účtovány jelikož služby nevyužívám a požádal jsem tedy o zrušení profilu a vypovězení členství. Tato druhá žádost proběhla 18.6.2018.

Na to konto jsem 19.6.2018 vytvořil podepsanou výpověď s jasnými údaji, screenem stržené platby a uživatelským jménem, kde byl uvedem i ruční podpis a jako příloha naskenováno na zákaznické centrum a collections@be2.com, kde jsem se potvrzení výpovědi opět nědočkal.

Chtěl bych Vás tímto požádat, jakým způsobem mám řešit výpověď premiového účtu, aby mi nadále nebyly strhávány poplatky za nevyužívanou službu.


Požadované řešení

Chtěl bych Vás tímto požádat, jakým způsobem mám řešit výpověď premiového účtu, aby mi nadále nebyly strhávány poplatky za nevyužívanou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 12:41, před 7 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2018 15:36, před 7 lety

ID: 173848167


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 15/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2018 15:50, před 7 lety


Peter Kozák

Dobry den,
Rad bych vypovedel Vasi smlouvu predcasne s možností prihlidnuti k nevyuzuvani Premioveho uctu a zruseni uctovani dalsiho poplatku, do konce clenstvi. Zaroven bych Vas chtel pozadat o zruseni a trvale vymazani uzivatelskeho uctu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2018 14:38, před 7 lety

ID: 173848167


Dobrý den.

V souvislosti s trvalým vymazáním Vašeho profilu Vám byla ke dni 20.06.2018 z naší strany odeslaná automatizovaná zpráva, že se tak stane (max.) do 10 dnů,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.6.2018 19:15, před 7 lety


Peter Kozák

Posledni dotaz budou se nadale strhavat ještě nejake poplatky?
Dekuji za odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2018 14:24, před 7 lety

ID: 173848167


Dobrý den,

nikoliv - viz prosím komentář ze dne 22.6.2018:

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 15/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2018 14:41, před 7 lety


Peter Kozák

Hodnocení:

Komentář: Dekuji za pomoc pri vyrizeni žádosti.