Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
píši z důvodu nedodaného zboží. Dne 16.2.2018 jsem si u Vás objednala " luxusní dekorativní květinu na zeď, 2ks", kod 328067571417/FIA, číslo objednávky 518053566.Platba proběhla převodem z účtu.
Předem děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem Naděžda Pidaničová
Luxusní dekorativní květina na zeď
Určitě si nechci ztěžovat,jelikož už jsem u Vás nakupovala a vždy bez problémů, tak jen chci upozornit, že jsem ještě neobdržela objednané zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
společnost MODERM s.r.o. má pod sebou ve správě několik nezávisle na sobě fungujících internetových obchodů a tak bychom rádi hned na začátku uvedli, že internetový obchod www.oblecsito.cz nemá v nabídce zboží, které je předmětem této stížnosti. Zboží bylo objednáno na portále www.slevyprovsechny.cz
Doporučujeme kontaktovat kolegy na info@slevyprovsechny.cz, kde s vámi celou záležitost vyřeší k vaší spokojenosti. Kolegové jistě objednávku prověří a zásilku dohledají.
Děkujeme a přejeme hezký den
Procházková
Tým oblecsito
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.