Společnost


MODERM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24391Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2018, před 7 lety

Naděžda Pidaničová

Znění stížnosti

Dobrý den,

píši z důvodu nedodaného zboží. Dne 16.2.2018 jsem si u Vás objednala " luxusní dekorativní květinu na zeď, 2ks", kod 328067571417/FIA, číslo objednávky 518053566.Platba proběhla převodem z účtu.
Předem děkuji za kladné vyřízení.


S pozdravem Naděžda Pidaničová


Produkt

Luxusní dekorativní květina na zeď


Požadované řešení

Určitě si nechci ztěžovat,jelikož už jsem u Vás nakupovala a vždy bez problémů, tak jen chci upozornit, že jsem ještě neobdržela objednané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 12:36, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2018 12:53, před 7 lety

Dobrý den,

společnost MODERM s.r.o. má pod sebou ve správě několik nezávisle na sobě fungujících internetových obchodů a tak bychom rádi hned na začátku uvedli, že internetový obchod www.oblecsito.cz nemá v nabídce zboží, které je předmětem této stížnosti. Zboží bylo objednáno na portále www.slevyprovsechny.cz

Doporučujeme kontaktovat kolegy na info@slevyprovsechny.cz, kde s vámi celou záležitost vyřeší k vaší spokojenosti. Kolegové jistě objednávku prověří a zásilku dohledají.

Děkujeme a přejeme hezký den

Procházková
Tým oblecsito

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 21:31, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 11:23, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.