Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#24395Vymáhání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2018, před 7 lety

Lucie Dírerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Před rokem jsem se odstěhovala z bytu pronajímatele, ve kterém zůstal modem od společnosti UPC. V daném bytě zůstal modem a nyní po mě firma UPC žádá pokutu za neodevzdaní modemu, který mi majitel nechtěl vydat.
Po spojení s majitelem je majitel ochoten modem vrátit. Několikrát jsem já i můj partner psali společnosti UPC abychom se nějak dohodli o vrácení modemu a třeba splátkovém kalendáři. Společnost s námi nekomunikuje.
Mám 10 měsíční dceru na kterou pobiram 7600 Kč rodičovský příspěvek a nemohu si dovolit dat z rodičovského příspěvku nemalou částku 10000 Kč i když nevím za co je po mě požadují.
Předem děkuji za vaši pomoc..
S pozdravem
Lucie Dírerová


Produkt

Modem, peníze - byl u nich veden internet


Požadované řešení

Chtěla bych se nějak s firmou dohodnout na splátkovém kalendáři.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2018 14:21, před 6 lety

Je-li věc (modem) ve vlastnictví společnosti, je spotřebitelka povinna tuto věc na výzvu společnosti vrátit. Pokud ale společnost neposkytne spotřebitelce součinnost a odmítá uvedenou věc od spotřebitelky převzít, jde to k tíži společnosti. Žádá-li společnost zaplacení poplatku, musí prokázat, že na něj má nárok (smluvní pokuta například nesmí být sjednána ve smluvních podmínkách). Více informací ohledně problematiky vrácení modemů je mimo jiné možné vyhledat v našem straším článku publikovaném na webových stránkách https://www.dtest.cz/clanek-1618/kauza-nevracenych-modemu-upc-vzor-soudniho-podani-zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 10:27, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klientky důsledně prověřila. Během šetření bylo zjištěno, že klientka se na společnost UPC vůbec neobrátila, pouze podala stížnost na dTest. V tuto chvíli společnost UPC neeviduje žádné další nedoplatky, ale stále nedošlo k vrácení modemu, na jehož vrácení společnost UPC trvá. Modem je možné vrátit na některém z našich kontaktních míst, jejichž seznam je k dispozici i na níže uvedených kontaktech.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2018 09:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.9.2018 10:24, před 6 lety


Lucie Dírerová

Dobrý den, společnost UPC jsme dluh zaplatili a zaplatili jsme i za daný modem, za který si nechali dat smluvní pokutu 2000.
Takže společnosti UPC už nic nedlužím. A je zajímavé že společnost UPC nemá žádné pokusy se s nimi domluvit, já mám důkazy že jsme se snažili domluvit přes UPC a pak MBA finance kterým to předali.
S pozdravem
Lucie Dírerova.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 13:20, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.