Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2440Reklamace pro nedodržení jakosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2014, před 11 lety

Marie Furyova

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 12.12. 2013 jsem koupila v prodejně Albert kolo(vánoční dárek) za 2 600Kč.Bylo prezentováno v akci týdne, původní cena kolem 5000Kč.Na kole jsme zjistili četné závady - "osmice", nepohyblivá vidlice, nepohyblivá spirála pod sedadlem,velmi těžce se na něm jelo.Kolo bylo ihned předáno k reklamaci(peníze vrátit odmítli).Když kolo z opravy vrátili, v protokulu uvedeno, že jest vycentrováno, vidlice péruje pouze při zátěži.Při jaké? Je to dětské kolo a nezapéruje ani pod statným dospělým mužem.Po 1.reklamaci nefungovaly převody, byla uvolněna řídítka.Zdá se mi neuvěřitelné, prošlo-li kolo přes servisního technika, že jej předali zákazníkovi v tomto stavu.Vrátila jsem ho opět k reklamaci a žádám peníze zpět.Vedoucí mi řekla, že se poradí a zatelefonuje.Přišla pouze sms zpráva, abych si vyzvedla zreklamované kolo. Zpráva v protokolu od jejich technika je pouze ta, že technický stav je v pořádku.Zkrátka pravda je jen na jejich technikovi, i když nejsou splněny předpokládané vlastnosti zboží.Kolo viděli i jiní odborníci a všechny zmíněné vady odkryli okamžitě.Děkuji za radu, jak se bránit. Marie Furyová


Produkt

jízdní kolo Kadet


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2014 13:24, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme kontaktovat jiného odborníka, nejlépe soudního znalce, který by k výrobku zpracoval znalecký posudek a potvrdil reklamované vady. V případě, že bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, bude mít nárok na proplacení ceny znaleckého posudku spolu s řádně vyřízenou reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2014 14:43, před 11 lety

Spotřebitelka nás informaovala, že spor byl již vyřešen. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.