Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 12.12. 2013 jsem koupila v prodejně Albert kolo(vánoční dárek) za 2 600Kč.Bylo prezentováno v akci týdne, původní cena kolem 5000Kč.Na kole jsme zjistili četné závady - "osmice", nepohyblivá vidlice, nepohyblivá spirála pod sedadlem,velmi těžce se na něm jelo.Kolo bylo ihned předáno k reklamaci(peníze vrátit odmítli).Když kolo z opravy vrátili, v protokulu uvedeno, že jest vycentrováno, vidlice péruje pouze při zátěži.Při jaké? Je to dětské kolo a nezapéruje ani pod statným dospělým mužem.Po 1.reklamaci nefungovaly převody, byla uvolněna řídítka.Zdá se mi neuvěřitelné, prošlo-li kolo přes servisního technika, že jej předali zákazníkovi v tomto stavu.Vrátila jsem ho opět k reklamaci a žádám peníze zpět.Vedoucí mi řekla, že se poradí a zatelefonuje.Přišla pouze sms zpráva, abych si vyzvedla zreklamované kolo. Zpráva v protokolu od jejich technika je pouze ta, že technický stav je v pořádku.Zkrátka pravda je jen na jejich technikovi, i když nejsou splněny předpokládané vlastnosti zboží.Kolo viděli i jiní odborníci a všechny zmíněné vady odkryli okamžitě.Děkuji za radu, jak se bránit. Marie Furyová
jízdní kolo Kadet
Vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme kontaktovat jiného odborníka, nejlépe soudního znalce, který by k výrobku zpracoval znalecký posudek a potvrdil reklamované vady. V případě, že bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, bude mít nárok na proplacení ceny znaleckého posudku spolu s řádně vyřízenou reklamací.
Spotřebitelka nás informaovala, že spor byl již vyřešen. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena.