Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#24402Kalibrace testeru pH

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2018, před 7 lety

Jaroslav Maur

Znění stížnosti

Dobrý den,
v červenci roku 2015 jsem přes "Poštovné zdarma" koupil tester pH. Dnes jsem náhodou zavítal na stránky, kde se o tomto přístroji psalo a dočetl jsem se, že součástí dodávky měl být i kalibrační šroubovák a návod. Ani jedno jsem neobdržel. Problém je nyní v tom, že přístroj po ponoření do kapaliny nic neukazuje. Teprve asi po pěti pokusech se objeví nějaké nesmyslné číslice na displeji a po chvíli se objeví číslice 12 a začne se odpočítávat. Potom se zastaví na hodnotě, která by asi odpovídala skutečné. Celé měření ale zabere cca 5 minut. Nevím, kde by mohla být chyba. Mohli byste mi poslat ten návod a kalibrační šroubovák samostatně?
Předem děkuji za informaci.
Jaroslav Maur


Produkt

viz text nahoře


Požadované řešení

dodávka kalibračního šroubováku a návodu k obsluze (ten by stačil třeba jako odkaz na nějaké stránky na internetu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 12:00, před 7 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Podle § 2165 odst. 1 občanského zákoníku je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Byla-li ale na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě uvedena doba, po kterou lze věc použít, poskytl prodávající spotřebiteli záruku za jakost, kterou trvá po dubu takto uvedenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2018 17:17, před 7 lety

Dobrý den,

zboží zakoupené na našich stránkách je možno reklamovat v zákonné době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Tato doba již u Vaší objednávky uplynula. Jak sám ve zprávě uvádíte, jedná se o nákup z roku 2015.

Produkty v naší nabídce se v průběhu času mění a s nimi i popis produktu. Uvedená informace, že "součástí balení je kalibrační šroubovák" nemusela být v době objednání produktu aktuální a tuto informaci již bohužel neověříme. Návod k produktu samozřejmě máme k dispozici a naleznete ho v příloze této zprávy.

Jako omluvu jsme Vám vystavili slevový kupón v hodnotě 50,-Kč.

Kód kupónu je: G720_1PUf

Jeho platnost je do 19.8.2018. Kupón můžete uplatnit v košíku na jakýkoliv nákup v hodnotě 300 Kč a výše.

Kupón se uplatňuje následujícím způsobem.
Poté, co vybrané zboží vložíte do košíku, naleznete pod tlačítkem "K pokladně" šedou kolonku "Mám slevový kupón", do které kód kupónu zkopírujete.

Pokud by se Vám kupón nepodařilo vložit, dokončete objednávku, ponechte ji neuhrazenou a napište nám její číslo a kód Vašeho kupónu. My Vám kupón do objednávky dodatečně vložíme a budeme Vás informovat o případném doplacení cenového rozdílu.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 11:01, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 08:33, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.