Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
VČERA MI MĚLA BÝT DORUČENA ZÁSILKA ČÍSLO, ALE NEBYLA. PŘIŠLA MI SMS VE 13.41 HODIN ŽE MI BUDE DNE 21.6.2018 DORUČENA ZÁSILKA. V TÉ DOBĚ UŽ JSEM BYL DÁVNO DOMA A ČEKAL JAKO (...) V DOBRÉ VÍŘE. V 17.38 HODIN, PŘIŠLA DRUHÁ SMS ŽE MI NEMOHLI DORUČIT ZÁSILKU Z DŮVODU NEZASTIŽENÍ DOMA. SEDĚL JSEM JAKO OPAŘENÝ. NÉ ŽE JSEM NEBYL ZASTIŽEN DOMA, ALE VÁŠ KURÝR SE NA MNE PRACHSPROSTĚ (...)!!! ŠEL JSEM DŘIVE Z PRÁCE ABYCH BYL DOMA A ČEKAL, BUDU TO MUSET NADĚLAT, CHCI OD VÁS KOMPENZACI VY (...) . HLAVNĚ DNES NEMÁM ČAS JÍT NA POŠTU, MUSÍM NADĚLAT HODINY A MÁM DALŠÍ POVINNOSTI. ZÁSILKU JAKO DÁREK JSEM POTŘEBOVAL NA VÍKEND, NYNÍ UŽ POZBYLA SMYSLU VY (...). HLAVNĚ ŽE NEUSTÁLE ZDRAŽUJETE, (...) JEDNI.
ČÍSLO ZÁSILKY VL598958042M
ZÁSILKU CHCI DORUČIT DNES NEJPOZDĚJI DO 10.00 HODIN, DO FIRMY BRUSH - PŘÍJEM ZBOŽÍ. E. BENEŠE 39. PLZEŇ.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman