Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tato společnost mi údajně na základě nějakého telefonického hovoru začala zasílat přípravek 3800 SuperVital Q10+.
Nejsem si vědoma, že by obsahem žádného z mých hovorů bylo uzavření smlouvy s touto společností o zasílání výše uvedených přípravků. Proto si myslím, že mi nevznikl žádný závazek.
Do společnosti byla zaslána žádost o ukončení zasílání e-mailem dne 8.6.2018. Zároveň jsem nabídla, že si přípravky u mě mohou vyzvednout, neboť jsem je všechny schovávala.
Společnost zasílání ihned ukončila, přípravky zpět nechtěli a nyní na mě vymáhá dlužnou částku 487 Kč včetně 90 Kč poplatku za upomínku.
Dnes 22.6. jsem požádala o pomoc Poradnu DTestu, který odebírám. Na základě jejich rady otevírám tuto stížnost a zároveň jsem poslala do společnosti opět mejl o tom, že si nejsem vědoma uzavření jakékoliv smlouvy.
Moc děkuji za jakoukoliv pomoc s řešením.
Hezký den
Lucie Horná
3800 SuperVital Q10+
Rozhodně bych nechtěla nic platit:-)
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Vážená paní Horná,
tuto situace jsme s Vámi již řešili na našem zákaznickém oddělení přes email.
Byl Vám odeslán vysvětlující email, jak k objednávce došlo, poté jsme Vám zaslali i samotný hovor, na základě kterého vznikla objednávka. Rádi bychom Vás ujistili, že naše prodeje probíhají výhradně v intencích zákona, objednávka po telefonu je standardní a legální nástroj, jde o tzv. distanční prodej, a my u něj dodržujeme všechna zákonem daná nastavení. Na tento email jste již nereagovala. Uvítací balíček jste převzala dne 19. 2. 2018, takže jste měla i písemné informace o pravidelných zásilkách.
V emailu byla také jasná informace, že vrácení zásilek již není možné, protože na vrácení zboží je dle zákona 14 dní, ať zboží uhradíte, to jste dosud neudělala, proto Vám přišla v pořadí již třetí upomínka.
Doufáme, že jsme Vám celou situaci objasnili a dojde k uhrazení všech třech zásilek v celkové výši 397 Kč, upomínkový poplatek Vám v rámci smírného řešení účtovat nebudeme.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dne 12.7. jsem na vámi uvedený mejl reagovala s žádostí, abyste mi doložili doručení uvítacího balíčku. Zatím nemám žádnou reakci. Prosím tedy i touto cestou o doložení skutečnosti, že mi byl uvítací balíček doručen.
Děkuji
Horná
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den paní Horná,
informace k zásilce Vám byly nyní odeslány na Vaše emailovou adresu. Pro pořádek zasíláme údaje i níže.
Uvítací balíček Vám byl doručen Českou poštou dne 19.02.2018 pod podacím číslem DR1199574582U, viz. sledování zásilek: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR1199574582U.
Jednalo se o balík do ruky, který byl předán oproti podpisu - můžete si vyžádat k nahlédnutí na poště.
Veškeré další informace máte v emailu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den.
Nechci jít do právní bitvy, protože mi to za těch 500Kč nestojí - částku jsme uhradili. S řešením spokojeni nejsme.
Protože však jednání společnosti považuji za podlé a neetické, byť pravděpodobně momentálně v mezích zákona, budu činit všechno možné, abych o způsobu jejího jednání informoval maximální počet lidí.
Kdybych zachránil byť jen jednoho před nalíčenými pastmi způsobu jejich obchodování, tak to bude mít smysl. Chápu, že v době ukradených milionů v kauzách H-systemu apod. to asi není téma dne, ale to neznamená, že by někdo měl úspěšně dlouhodobě parazitovat na zneužití dikce zákona, který měl vést ke zjednodušení navázání obchodního vztahu, a ne k jeho bezbožnému zneužití.
Aby bylo Helvetia jasné o co jde: v hovoru pracovník nabízí odměnu za účast v průzkumu o životním stylu. Při výběru typu odměny dvakrát jasně zazní, že nejde o žádný závazek a že bude požadováno uhrazení pouze poštovného za tuto odměnu. Pak ale přijde zrada - zatímco tyto informace řekne zřetelně a jasně, při shrnutí objednávky drmolí spousty informací, mezi které skryje i to, že když s produktem nebudeme spokojeni, tak jim to jen sdělíme.
Dojde pak balík s velkým množstvím reklam, v nichž je pak ukryta i formulka, že je tím uzavřen obchod a bude trvat zasílání balíčků za zvýhodněnou cenu, dokud se to neodvolá. A je to!!!! Z mého pohledu jsem jasně obdržel něco jiného, než jsem objednal (trvalou objednávku na produkt místo jednorázové odměny).
Pokud dle sdělení mluvčího mají desítky tisíc spokojených zákazníků, pak nechápu, proč dvěma stovkám nespokojenců nevyjdou vstříc a z jejich pohledu nevyžádanou službu neřeší vstřícným způsobem. Takže bude všechno jinak...