Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24408Nedoručení balíku v určenou hodinu bez omluvy uloženo na parcelshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2018, před 7 lety

Karolína Woláková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chtěla bych si stěžovat na přepravce PPL s číslem 605168378. Dnes mi mezi 9-11 měl přivézt balík. Bez jakékoliv omluvy (SMS o pozdějším dodání ) bylo po třičtvrtě hodiny dodáno na parcelshop, tedy v 11:45hod. Doma jsem, žádný nepřijatý hovor nemám a absolutně nechápu, když je cca 500 m od mého bydliště balík mi nemohl doručit.Kdyz mu hned volám telefon mi vytípnul a poté už byl nedostupný. Pro mě není úplně snadné si teď jen tak odběhnout pro zásilku.

Děkuji za vyřízení
S pozdravem a přáním hezkého dne
K.W.


Produkt

Astratex


Požadované řešení

Řešení nechám na společnosti PPL.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 18:01, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.