Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Chtěla bych si stěžovat na přepravce PPL s číslem 605168378. Dnes mi mezi 9-11 měl přivézt balík. Bez jakékoliv omluvy (SMS o pozdějším dodání ) bylo po třičtvrtě hodiny dodáno na parcelshop, tedy v 11:45hod. Doma jsem, žádný nepřijatý hovor nemám a absolutně nechápu, když je cca 500 m od mého bydliště balík mi nemohl doručit.Kdyz mu hned volám telefon mi vytípnul a poté už byl nedostupný. Pro mě není úplně snadné si teď jen tak odběhnout pro zásilku.
Děkuji za vyřízení
S pozdravem a přáním hezkého dne
K.W.
Astratex
Řešení nechám na společnosti PPL.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.