Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#24411Opožděné zboží s příplatkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2018, před 7 lety

Jaroslava Lišková

Znění stížnosti

Objednala jsem si balíček (power banku a Defender RT-PRO) a mělo mi být doručené již včera 21.6.2018. Objednávala jsem ho 20.6.2018, připlatila jsem si 158Kč! , aby tu byl opravdu včas!
Poté mi přijde SMS, že balíček bude z technických důvodů doručen až dnes 22.6.2018.
Když celý den čekám na balíček a do 14h stále nic, tak následně volám řidiči, který mě oznámí, že u mne bude kolem 16-17h.
Opravdu nemám celý den na to, čekat na balíček, za který si připlatím a ještě nepřijde včas...
Proto jsem zrušila objednávku a nikdy více nebudu přes tuto službu objednávat.


Produkt

power banka, Defender RT-PRO


Požadované řešení

Zrušit objednávku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 13:19, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta v ujednaném čase, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti. Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla.

Kdyby společnost slibovanou službu vůbec neměla v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na její služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.